förtvivlad..
har haft problem med min mans ex i snart över 6 år!
de bråkar hit och dit om barnen, men det har varit lugnt ett tag nu,..
tills ikväll då hon ringer och anklagar min mellersta dotter för det grövsta,orkar inte ta upp det, men det är av exprimentell karaktär. detta som skedde ska ha skett för över 1½ år sedan och det ligger ingen sanning i det...
men hur ska jag tänka? orka? hon har hela tiden beskyllt mig för diverse, både hon och dottern, som absolut inte varit sanna! men nu ger hon sig på mina barn!! då blir jag en lejoninna!
jag tänker: bråka ni om era barn, men ge er inte på mina barn, då smäller det!..
inget jag säger högt förståss...
men varför dra in oskyldiga barn????
både mamman och dottern är nog av det manipulativa slaget tyvärr. och detta gör att mina känslor för makens dotter inte direkt ökar...snarare tvärtom.
till saken hör, är att hans barn inte "vill" vara här, dottern iaf, men sonen vill men får inte för modern....
maken min har mer eller mindre gett upp....
barnen har till för ett och halvt år sedan bott vexelvis men så gjorde vi inte som modern ville och så..PANG!!!! toog hon barnen...
i alla år har hon försökt så split mellan oss, mig och maken..men peppar, det har blivit att vi blivit mer sammansvetsade...
tyvärr är min make inte av det starka slaget, han orkar inte ta fighten längre, eftersom vad vi än gör, så blir det fel...
orkar inte snart mer.....
vi har inga gemensamma barn...förresten!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-07 18:28
verkligen ingen som har nåt att säga?