• Anonym (kär och...galen?)

    kär i en kändis

    Hej. Är 30 år och sjukt förälskad i en kändis som jag aldrig träffat. Helt sjukt, jag vet. Har aldrig hänt förut men nu är jag galet obbsessed i en man som inte ens bor i samma land som jag. Jag känner mig som en fjortis. Jag tittar på filmer han är med i nästan varje dag, jag läser om honom flera timmar om dagen, lyssnar bara på hans musik. Jag har nog sett fler bilder på honom än hans egen mamma gjort. Jag tänker på honom jämt, jag drömmer om honom. Ingen av mina vänner eller min pojkvän vet hur illa det är. Snälla, hjälp mig, jag vet inte vad jag ska göra! Jag vet inte hur jag ska sluta.

  • Svar på tråden kär i en kändis
  • Anonym

    Men nu måste du ju säga vem det är...snääääääälla .

  • nano

    Du har nog blivit kär i själva kärleken som man så snällt kan säga till tonåringar. Det är underbart att vara kär och det är så enkelt att fokusera det på något onåbart.

    ´Själv kan jag ibland komma på mig själv med att vara lite förtjust i en tv-personlighet men när jag börjar fundera på varför det är just han så är det enkelt för mig. Hans starkaste drag är exakt som min mans drag och just det draget kan jag inte stå emot (inte utseendegrej utan mer ett sett dom är). När jag väl kommer på det så älskar jag min man ännu lite mer

  • Anonym (kär och...galen?)

    Det är inte relevant, det här är inget skämt. Jag mår faktiskt dåligt över det här. Ibland fäller jag en tår för att jag vet att det aldrig kommer bli vi. Det är så sjukt. Snälla hjälp mig istället, vad ska jag göra?

  • Anonym (kär och...galen?)

    Förra inlägget var till Anonym.

  • Anonym (kär och...galen?)

    Nano. Jag vet att jag är kär i honom. Hans sätt att röra sig, hans sätt att prata på, hans stil, hans röst, hans ögon, när han tittar in i kameran, tappar jag andan. Jag har som sagt aldrig varit så här töntig förut, är faktiskt en stabil människa med fötterna på jorden men nu jag vet inte vad som är fel!

  • Anonym
    Anonym (kär och...galen?) skrev 2009-12-30 21:28:12 följande:
    Förra inlägget var till Anonym.
    Förlåt, menade inget illa. Tänkte bara att om jag viste vem det var så kunde jag lättare komma med tankar om hur du skulle komma över honom. Förlåt igen.

    Håller annars med Nano. Att du nog är förälskad i tanken om hur han är och hur ni skulle kunna ha det. Alltid lättare att tro stora fina saker om ngt man vet aldrig kan ske, då man inte heller kommer få besvikelsen. Därför så svårt komma över också.
  • Anonym (kär och...galen?)

    Han är inte lik min pojkvän, precis tvärt emot.

  • Anonym (kär och...galen?)

    Det är ingen fara. Det är bara att jag har själv mött på sånna som jag och då ler jag och ser en tolvåring framför mig och tänker"det går över snart" och det vet jag att det gör men vad kommer jag att ha förlorat då? Mina vänner som nu börjar tröttna fast dom inte vet hur mycket mer jag håller på. Min man som suckar när jag säger att jag inte vill ha sex med honom. Jag håller på att bli galen. Jag funderar på att åka till killens hemstad och se om ödet för oss samman. (jag vet, det låter som en jävla film) men annars kanske jag alltid kommer att ångra mig.

  • Anonym (också kär...)

    TS vet exakt hur du känner dig. Är också sjukt kär i en kändis och min man vet dessutom om detta så han har kommit hem med ett helt lass med hans filmer
    som jag ser och trånar efter honom
    Men jag ser det som två olika världar; en äkta där jag har man och barn och en i fantasin där jag är tillsammans med kändisen.
     

  • Anonym (si)

    Du är alltså kär i utseendet och stilen?
    För du har ju ingen aning om hurdan han är som person, i privatlivet.

Svar på tråden kär i en kändis