• Wonderchild2009

Fitline!

Hej!
    Har hört talas en del om Fitline och måste erkänna att jag är lite sugen på att testa det.. Jag är en tjej på 20 år som alltid varit lite stor, men nu efter graviditeten har kilona ökat lite väl mycket och jag har så svårt att få bort dom!
    Tänkte höra med er som använder det, hur har det funkat och vilken prisklass ligger det på?

Alla åsikter, fördelar/nackdelar är välkomna!

• Svar på tråden Fitline!
  • AnnelieTyresö

Vad kan det vara?
    Har du testat Reductil?

• Wonderchild2009
    AnnelieTyresö skrev 2009-12-27 20:14:55 följande:
    Vad kan det vara?Har du testat Reductil?
    Nää det har jag inte.. Är inte så mycket för såna här bantningsgrejer över huvudtaget, men just detta har jag hört så mycket om så jag är rätt nyfiken! :P
    Vad är Reductil?
  • AnnelieTyresö

Reductil är iaf en tabl du får av din dr :)

• Tjoflöjt

Efter att ha googlat verkar det som Fitline är som vilken bantningsprodukt som helst! Peta i sig olika drycker och tabletter låter inge vidare tycker jag! Börja äta nyttigt och motionera, så slipper du såna där "bantningsgrejor"!

• zabella

jag använder fitline och grund paketet är inget bantnings preparat utan det balanserar kroppen dvs du får ut onödig vätska mm och man får en bättre balans och PH i kroppen.
    kanon bra grejjer!!

• safini
    zabella skrev 2010-04-30 15:37:44 följande:
    jag använder fitline och grund paketet är inget bantnings preparat utan det balanserar kroppen dvs du får ut onödig vätska mm och man får en bättre balans och PH i kroppen.
    kanon bra grejjer!!
    Håller med! Det är sååå bra grejer!! Äter de själv o har fått kanonresultat :) Nu hoppas ja även på att det kan hjälpa mig i bebisverkstaden, eftersom den som du säger balanserar upp kroppen så är produkten även bra för det ändamålet :) Är de någon som är intresserad av fitline, så skriv gärna till mig så kan ja hjälpa er igång! :) 
Svar på tråden Fitline!