• Car0liine

Unga föräldrar i umeå?

Jag har precis flyttat från Stockholm till Umeå och har ingen aning om det finns några öppna förskolor här för unga föräldrar.. Min son är nu 18 månader & jag väntar nr 2 med BF 4 mars 2010, i Stockholm gick vi ofta till öppna förskolor för unga föräldrar och jag trivdes bättre med det en vanliga öppna förskolor så jag hoppas verkligen att det finns här också.

Någon som vet?

• Svar på tråden Unga föräldrar i umeå?
  • Jag kom inte på något bättre

Hejhej, här har du en ung mamma som är strandsatt i umeå! :)

Just nu så har öf för unga föräldrar här ledigt. men i vanliga fall så finns det 2 st i veckan där några mammor (och pappor) träffas och fikar och pratar.

Och självklart är "ledarna" där väldigt snälla också :)

Den ena vet jag börjar kl 14-18 den 19/1 i församlingsgårdens källare. (väldigt nära minervaskolan på stan)

och den andra vet jag inte när den börjar, men någon gång i januari iallafall ,det är från 14 till 18 / 18:30 och det är i samma byggnad som mvg gallerian är, men har sin uppgång (med en tydlig röd skylt utanför) brevid krogen/resturangen "bishops" .

Hoppas du kommer förbi någongång :)

• Car0liine

Okej, tack så mycket!
    Gud så kul, jag känner att vi behöver komma ut så Adam får leka av sig och träffa kompisar så dit ska vi verkligen ta oss!
    Ska nog ner på stan imorgon och se om jag kan hitta haha :)

• Car0liine

Nu har jag kollat upp vart det ligger så att jag kan lyckas hitta på torsdag, så nu har vi i alla fall planerat att komma {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Unga föräldrar i umeå?