• Anonym

Vet någon?

Min älskade pappa somnade ifrån oss i tisdags. Dagarna sedan dess har varit som ett overkligt töcken. Jag har nu blivit besatt av tanken på vart pappa är någonstans. Jag är inne och surfar på nätet för att hitta sidor där det står vad som händer med kroppen efter döden, samt vad som kanske händer. Någon här som vet vart man kan hitta sidor på nätet? Jag vet att det kanske låter sjukt men jag vill så gärna veta vart min pappa är någonstans.

• Svar på tråden Vet någon?
  • Anonym

Beklagar!!

Vart man tar vägen råder det ju delade meningar om...beroende på kristen tro osv. Vissa menar ju att man inte kommer någonstans medans andra tror det motsatta.

Ett tips är att kanske gå till kyrkan...bara sitt där och fundera osv.

• Anonym

Vill börja med att beklaga sorgen efter din pappa, måste vara fruktansvärt tungt.
    Jag vet inte så mycket angående spirituella sidor på internet, men jag har ett jätte bra medium som bor nere i Halmstad. Gå in på hennes hemsida lightsoul.dinstudio.se
    Har själv vart hos henne och flera av mina bekanta oxå t.o.m de som egentligen inte riktigt tror på det "onaturliga" och efter deras besök hos henne har de väldigt snabbt ändrat åsikt, som sagt hon är otroligt duktig. Men sen tror jag att man måste vänta ett visst antal månader innan hon tar kontakt med de döda om de nyligen gått bort för att de ska få sin tid att komma in i det nya på "andra sidan"...kanske låter knasigt, men det är så det är. Men kontakta henne så kan du säkert få mycket bra info. Lycka till och hoppas din sorg ska lätta efter tiden men glöm inte av att ta dig tid o sörja.

• Cinza

Jag beklagar din förlust. Förlåt min fråga, men undrar vart din fars kropp är eller vart själen tar vägen?

• Anonym

såg nu att sidan jag gav dig gick till Jill Pettersson den jag menade heter Eva-lotta Karlsson. Jill var Eva-Lottas lärare men hon ska vara jätte duktig oxå. www.soulspirit.dinstudio.se denna går till Eva-Lotta

• Anonym

Tack snälla för era stöttande ord. Jag undrar vart pappas själ är någonstans. Vill så gärna att han ska vara med mig hela tiden. Vilket jag både tror och hoppas. Tankarna har gått kring att kontakta ett medium. Jag bor 8 mil norr om Göteborg. Men jag ska självklart gå in och kika på mediet i Halmstad.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-12-26 20:03:38 följande:
    Tack snälla för era stöttande ord. Jag undrar vart pappas själ är någonstans. Vill så gärna att han ska vara med mig hela tiden. Vilket jag både tror och hoppas. Tankarna har gått kring att kontakta ett medium. Jag bor 8 mil norr om Göteborg. Men jag ska självklart gå in och kika på mediet i Halmstad.
    Om du bor nära Göteborg så kontakta Jill Petterson istället hon bor i Göteborg, kan hända att eva-Lotta gör hembesök inte säker men fråga henne.
  • Anonym (Prislista?)

Bara att lägga ut prislistan här, då är annonsen perfekt.

• Karin45

Jag ville bara rätta till en länk som inte är rätt längre. Det var inte menat som reklam.

• Nerfherder
    Karin45 skrev 2015-10-25 20:01:38 följande:

Jag ville bara rätta till en länk som inte är rätt längre. Det var inte menat som reklam.

Tråden är förresten 6 år gammal
Svar på tråden Vet någon?