• MichelleC

89 .....

alltså det är som så här att jag är gravid... jag är 20 år gammal och är sambo tillsammans med en som är 26 år gammal...
    vi bor i hus =) som han då vill ha helt klart innan jag får barn.. men det kommer aldrig att gå med tanke på att det kostar mkt ... det han vill ha klart är barnrummet/rummen där uppe och det är inte så brottom med det tycker jag...
    jag är arbetslös och kommer antagligen få jobb i januari...då jag inte kan jobba så länge nu när jag är gravid..
    Hur hade ni gjort??
    Abort eller behållt det..för sambon o alla andra vill att jag ska göra abort..:(

• Svar på tråden 89 .....
  • Car0liine

Man ska följa sitt hjärta, det blir bäst då!
    Det är bara jobbigt att gå runt och ångra sig senare..

• Romell

Du skall göra det du känner att du vill och inte lyssna på alla andra..
    Behåller du barnet så ska du se att allt löser sig undertidens gång med hus osv.
    Själv är jag också 20 år och har en dotter på 8 månader... Bor med min sambo och sa direkt när jag blev gravid att jag skulle göra abort.. pga jobb osv... men jobbet löste sig till ja ainte så bra men ändå bättre än inget och jag.. livet blir sig aldrig likt så man ska tänka sig för både en och två gånger innan man bestämmer sig för att behålla eller ta bort... =)

• hurtbullen89

Du ska ju absolut inte göra abort för att någon annan vill det! Det är DU som ska bestämma vad du vill. Tänk efter noga för det är inget man vill ångra sen. Jag är 20 år och väntar mitt andra barn. Var 19 år när första kom och jag hade ALDRIG i mitt liv kunnat göra en abort . Men det är ju jag, du ska ju givetvis göra som du vill men det ska vara du som bestämmer och ingen annan. Tycker det låter som ni skulle klara er alldeles utmärkt? Huset hinner väl bli klart det är väl inte jordens undergång :) Men känn efter vad du vill!

Anabelle 081228 & Pyret i magen BF 3 sep
  • ellasmamma89

jag tycker INTE att man för abort ivecka 20!!! seriöst skojar du? allra minst pga de dåliga argumenten! nejfy! sorry, men sånt stör mig! googla så får du se färdigt ditt barn i magen är!

Svar på tråden 89 .....