• tanten28

pedofil eller inte?? hjälp mig!

hej hej jag vill ha era åsikter. jag är 31år o levt med min 28åriga man i över åtta år. men det tog slut för ett tag sen. men han har ingen lägenhet än så han kommer till mig varannan helg o tar hand om våra barn. förra gången han hade dom så tog han hem en tje o höll på med i MIN säng i MITT hus. hela helgen med en tjej han hade träffat i 20 min allt som allt innan. helt sjukt att blanda in barnen i ett sånt förhållande tycker jag dårå. inte nog med det han sa att hon var 20 först sen var hon 18. men sen kom sanningen fram hon är 16år 1,5 år äldre än min äldsta dotter. känner mig så äcklad av det där. min ex man har en 16åring en liten flicka runt snoppen. jag säger pedofil. alla andra säger nej hon är över 15år o lovlig. men vad fan. vad har en 28åring gemensamt med en 16åring??? så ge mig råd hur jag ska tackla det här. o är det rätt eller fel med ett sånt förhållande. hur fan kan hennes föräldrar tycka det är okej?? helt sjukt. vill höra era åsikter. tacksam för svar.

carpe diem
  • Svar på tråden pedofil eller inte?? hjälp mig!
  • hallencreutz89

Att vara pedofil innebar ju att man tander pa forpubertala och man ar inte forpubertal nar man ar 16. Man ar inte heller pedofil om man har sex med en valutvecklad 14-aring, dock sa gor man sig skyldig till sex med minderarig. Sen kan man ju dock tycka att det ar avligt ackligt av honom, men det ar en helt annan sak. Han ar iallafall inte pedofil. Men jag hade inte heller velat ha honom nara min dotter om tjejen han lag med var lika ung. Fast sen ar det ju stor skillnad pa att vara gubbsjuk och att vara villig att halla pa med incest

• kattis b

Pedofil vet jag inte om jag skulle kalla honom..
    snusk som behöver tramsa, är nog mer rätt benämning.
    Att de gör det i ditt hem och blandar in barnen är givetvis helt fel. Där har du rätt i att be honom fara.
    MEN, så länga han inte utnyttjar flickan sexuellt, så låt dem hållas.. Det är som med tonåringar, ju mer man förbjuder desto mer intressant blir det.

Ta det från en som var den där 16-åringen.

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket

På sin höjd kan han kallas hebefil.
    Jag tycker det är respektlöst att han drar hem tjejer när han har barnen, till ditt hus och eftersom han är med dom så sällan.

Jo och så tycker jag att det är smaklöst när karlar knullar småbrudar, brukar inte vara män med klass som gör så utan drägg.

Fast detta är väl inte ett problem du behöver ha igen det är ju ditt hus och dina regler som gäller.

• trötter22

om du vet vem hennes föräldrar är så kan du ju testa pr med dom så de vet vad fasen som försëgår. annars kan du nog inte göra så mycket åt det tyvärr. hemskt sånt där o jag håller med dig om att det e sjukt

• tanten28

jo han uttnyttjar henne. säger att han bara vill ha sex men inget förhållande med henne usch. okej inte pedofil kanske men jag tycker det. min dotter kommer då inte få träffa nån gammal gubbe. ogillade att hon var 13 o hennes kille 16.

carpe diem
  • tanten28

det är oxå sjukt. hennes föräldrar tycker det är okej att deras 16åring har sex med en 28åring. han bor hemma hos henne o hennes föräldrar nu bläääh. hebrefil?? vad är det?

carpe diem
  • kattis b
    tanten28 skrev 2009-12-14 02:30:54 följande:
    jo han uttnyttjar henne. säger att han bara vill ha sex men inget förhållande med henne usch. okej inte pedofil kanske men jag tycker det. min dotter kommer då inte få träffa nån gammal gubbe. ogillade att hon var 13 o hennes kille 16.
    Fast.. om hon är med på det är det inte utnyttjande.
    Och gubbe är väl lite starkt. När jag var 14 var jag heltänd på en 26-åring! haha!!

Hon är 16. Hon kommer göra misstag, och ett av dem är med din exman. Men hon lär sig nåt, och om några år kommer han inse hur sjukt det var, och så skäms han då.
  • gaffsan
    kattis b skrev 2009-12-14 02:36:28 följande:
    Fast.. om hon är med på det är det inte utnyttjande.Och gubbe är väl lite starkt. När jag var 14 var jag heltänd på en 26-åring! haha!!Hon är 16. Hon kommer göra misstag, och ett av dem är med din exman. Men hon lär sig nåt, och om några år kommer han inse hur sjukt det var, och så skäms han d

tycker det är fel med en 28-åring och en 16-åring .
    hade hon varit över 18 ... men det är hon inte .
    Känns väl inte okey ,,
  • kattis b

Varför känns inte det okej?

• tanten28

ja fy hon kommer ångra sig tro mig. hennes ögon kommer oxå öppnas. förstår inta vad han tänker med o inte heller hur hennes föräldrar är funtade som låter han bo där osv. men nära mina barn kommer hon aldrig igen inte hos mig.

carpe diem
Svar på tråden pedofil eller inte?? hjälp mig!