Bengalen skrev 2009-12-13 20:44:42 följande:
Jag tror inte det var något större fel på min slemhinna. Den var 11,5 cm nu på cykeldag 14. Jag ska också nedregleras med Zoladex den 12/1.Jag både längtar och inte på samma gång. Vet ju hur knäckt jag brukar bli när det misslyckas och nu efter så mycket pengar dessutom, huu jag vill inte tänka på det. Dessutom har man ju mycket mer förhoppningar nu än tidigare på att det verkligen ska lyckas. Jag har som tur är aldrig haft några direkta biverkningar under alla mina IVF:er, aldrig känt något efter ÄP etcHur har du mått?Det verkar som du, Bettina är först ut av oss. Spännande att följa dig genom behandlingen så att man vet vad som väntar en sen.
Kanske kör de ett annat upplägg i Riga - skönt att höra att du inte mår dåligt av tabletterna iaf. Jag har mått pyton av både spray och sprutor tyvärr. Svettningar, huvudvärk och blodvallningar av sprayen. Sista gångerna gjorde jag som tur är korta versionen så då slapp man ju de tråkiga biverkningarna men har även blivit väldigt låg av sprutorna och kombinationen av alla misslyckanden har väl inte gjort det hela bättre. Sen blir väl kroppen också slutkörd av alla hormoner, graviditet, missfall etc som den gått igenom. Vi har haft paus nu sen i augusti och det har verkligen varit helt underbart, att få bli "normal" igen. När gjorde ni er sista ivf? Kram PS. Klart att det ska gå vägen för oss nu!! 2010 är vårt år!