Vad tror du? (ganska långt och många frågetecken)
Min bakgrund..... 4 missfall förra året..... pågående utredning....inga fel hittade än.....
Jag skulle in och göra en kontrast röntgen för en vecka sen......Hade laddat hela dagen för detta och när jag kom dit och gynekologen hade tittat med vul en evighet så sa han att han inte ville göra ingreppet för min slemhinna var så tjock så han trodde att jag var gravid.....
Jag åkte hem och kände mig verkligen konfunderad....... hoppfull...... glad ......rädd.....och mycket skeptisk osv
Tänkte vänta och se vad som hände(hålla mig så länge jag kunde från att testa)....... jag skulle ha min mens om två dagar...... Efter tre dagar testade jag och kanske kunde man se ett svagt streck.......... sen efter ytterligare en dag så kom det lite ljus rosa och sen inget mer.....sen har det varit lite molande värk i magen lite brun flytning vid ett tillfälle och så idag så har det kommit l rött blod på pappret vid flera tillfällen och jag har mer värk och är så snurrig och yr speciellt när jag går..... försökte dammsuga nyss och trodde jag skulle svimma...... Satte på en binda men inget har kommit i den på två timmar.....
Det känns som att mensen är på väg något fast försenad...... och testet tar jag om jag skall vara ärlig mot mig själv för negativt......Hade tänkt köpa ett test i morgon men nu eftersom jag blöder lite så vet jag inte om jag vill veta om det är ett missfall till.... Ändå brottas jag nu med tankarna..... är det mens...... är det missfall........ Är det någon därute som förstår hur jag känner eller låter allt detta bara som en massa pladder och konstiga tankar.....
Vet inte vad jag frågar om egentligen...... behöver nog bara få prata lite...... vädra lite tankar.....
Innova