• Lindis1974

Jag tycker att sandlådan är :

Vad tycker ni egentligen om funktionen Sandlådan?
    Ibland tycker jag att det går lite för långt. Håller ni med? Eller tycker alla att det är störtkul?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag tycker att sandlådan är :
  • Mrs Winter

Tycker den är bra.Synd bara att flera inte inser vad de läser i för tråd innan de skriver Sedan är det ju valfritt,vill man inte läsa sandlådetrådar så låter man bli.

• Lindis1974

Höst flickan skrev 2009-12-08 15:57:06 följande:

både superfjantig och lite lite skoj ibland ev...
    ja jag håller med ... men ibland blir jag mörkrädd... det kan vara så rått..
  • LyckligtSlut

Superfjantig, men vad gör det? Låt den vara kvar!

• Tecken

Störtkul, MEN... på sistone tycker jag att det dykt upp allt fler "Sandlådemarodörer". De skriver saker som "ameh, ser ni inte att tråden ligger i SANDLÅDAN!", "man kan faktiskt inte skoja om såna här saker!", "fy fan för er som sitter och skrattar åt folks olycka" etc. Den första typen är bara störig, den andra typen lite tragisk och den tredje väldigt irriterande! Den är irriterande eftersom:
    1. Vederbörande inte fattar att tråden ligger i Sandlådan, trots att fler andra Sandlådemarodörer påpekat det i versaler.
    2. Vederbörande fattar att tråden ligger i Sandlådan och kan ösa hur mycket skit som helst utan att bli anmäld, för i Sandlådan är ju allt på skoj...

• Lindis1974
    Tecken skrev 2009-12-08 16:02:18 följande:
    Störtkul, MEN... på sistone tycker jag att det dykt upp allt fler "Sandlådemarodörer". De skriver saker som "ameh, ser ni inte att tråden ligger i SANDLÅDAN!", "man kan faktiskt inte skoja om såna här saker!", "fy fan för er som sitter och skrattar åt folks olycka" etc. Den första typen är bara störig, den andra typen lite tragisk och den tredje väldigt irriterande! Den är irriterande eftersom:1. Vederbörande inte fattar att tråden ligger i Sandlådan, trots att fler andra Sandlådemarodörer påpekat det i versaler.2. Vederbörande fattar att tråden ligger i Sandlådan och kan ösa hur mycket skit som helst utan att bli anmäld, för i Sandlådan är ju allt på skoj...
    Mångs tror jag inte ser att den ligger i sandlådan och reagerar så från början.
    Det handlar väl kanske lite om att man har olika humor. En del grejjer kan jag tycka är skitkul men en del roar mig inte alls och jag har svårt att förstå att man kan roas av det. Men alla är vi ju olika.. som tur är...
  • Cremo

Det roliga med sandlådan är alla som inte fattar att det är på skoj utan orkar blir upprörda och arga. Däri ligger själva humorn.

Ibland tycker jag att sandlådan är superkul och ibland att den är störtlöjlig. Beror på mitt humör och typen av trådar som är aktiva för tillfället.

• Nockanpockan

Tycker sandlådan är bra! Människor MÅSTE få skoja om saker! Allt måste inte vara gravallvarligt jämt! Och är det inte något som stör den ene så stör det den andre.. Jag skulle bli rädd om vissa saker var menat på fullaste allvar! Men ligger det i sandlådan kan man ju alltid hoppas att det inte är på det sättet.. Och har man svårt för svart/sarkastisk/sjuk/okänslig humor så bör man inte klicka in sig där över huvud taget!

• norgesessan

Den är bra...Vissa trådar är jag inte intresserad av att vara med i, då låter jag bara bli att skriva/läsa...

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • Tecken
    Lindis1974 skrev 2009-12-08 16:14:39 följande:
    Mångs tror jag inte ser att den ligger i sandlådan och reagerar så från början. Det handlar väl kanske lite om att man har olika humor. En del grejjer kan jag tycka är skitkul men en del roar mig inte alls och jag har svårt att förstå att man kan roas av det. Men alla är vi ju olika.. som tur är...
    Fast en del vet mycket väl var tråden ligger, och kastar ur sig en massa personangrepp. Sånt är inte kul.
  • Lindis1974
    Tecken skrev 2009-12-08 16:21:42 följande:
    Fast en del vet mycket väl var tråden ligger, och kastar ur sig en massa personangrepp. Sånt är inte kul.
    Nej det är alltid illa. Förekommer ju en hel del här på FL tyvärr.
  • Tecken
    Lindis1974 skrev 2009-12-08 16:23:37 följande:
    Nej det är alltid illa. Förekommer ju en hel del här på FL tyvärr.
    Det är alltså inte så att de försöker vara roliga, men misslyckas. Nej, de har bara ett syfte: Att förstöra en tråd de inte gillar.
Svar på tråden Jag tycker att sandlådan är :