Jobba hemifrån...
Någon som har erfarenhet av nåt sånt jobb? Skulle faktiskt vilja testa på att kanske ringa och göra markadsundersökningar eller likande!
Någon som vet något seriöst företag man kanske kan kontakta?
Någon som har erfarenhet av nåt sånt jobb? Skulle faktiskt vilja testa på att kanske ringa och göra markadsundersökningar eller likande!
Någon som vet något seriöst företag man kanske kan kontakta?
Ja i hela två dagar stod jag ut med ett sådant jobb och glatt återgick till att vara undersköterska igen, men företaget jag jobbade för var i alla fall www.momenta.se/
Någon annan som har erfarenhet av detta? Tanken är att jag ska tjäna lite extra då jag studerar =)
www.ibimri.se/index.asp
här kan du göra marknadsundersökningar
Jag jobbar med att sälja hälsoprodukter och har gjort det sen 5 månader. Jag drar in 18000-25000 kr varje månad med att jobba deltid.
Ha det bra!
Jaquelen
Jag jobbar hemma vid min dator men markandsföring.
Annbritt : Det låter roligt, är det något man klarar sig på i månaden eller är det mer som ett extrajobb?
Jag har också jobbat med marknadsföring hemifrån.. Men till skillnad från ovanstånde (i alla fall Annbritt som jag förstått jobbar med MLM) har jag varit anställd som marknadsförare (är utbildad inom ekonomi).
SCB (statistisk centralbyrå) brukar ha sådanna jobb där du jobbar "hemifrån", du kanske måste ut och intevjua folk. SCB är väldigt seriösa, är ju en statlig myndighet.