• gummisnoddan

Någon mer äldre med ett eget barn och bonusbarn som har sambo som vägrar helsyskon till det gemensamma barnet?

Suck,äntligen mamma,men,ack,så´n längtan till ett helsyskon till min underbare son, pappan VÄGRAR, han har två tonårsdöttrar sedan tidigare,de bor v.v. o v.h. hos oss,mkt, energi går åt till dem,men,det mesta ansvaret för dem ligger p åmig...jag villinget annat än att min son får ett helsysko,för husromhelst tonåringarna kommer flyga ut och har då ingen tid o lust till o leka krig,lego,bilbanor m.m. med min son, står inte på tills de har egna barn och då kommer vår syn helt i skymundan. SÖRJER. Behöver jag säga att relationen är SKIT?

• Svar på tråden Någon mer äldre med ett eget barn och bonusbarn som har sambo som vägrar helsyskon till det gemensamma barnet?
  • Majsan70

Jag är den som inte skaffar fler barn. Har två stora barn sen innn o sen har vi en gemensam dotter. Jag ser inga som helst problem i dettta o inte min man heller. Dotter älskar att ha så stora syskon som kan ta med henne på massa roligheter.

Vill hon leka lekar som syskonen inte vill...ja då har hon ju kompisar.

Tråkigt att ni har en sån dålig relation...men är den så dålig skall man inte skaffa fler barn till den för det löser ingenting.

• cc Kitty

Jag trodde att man skaffade barn av kärlek till varandra och en gemensam längtan, inte för att få en lekkamrat till redan befintliga barn!
    Jag förstår din man, själv har jag bara stora barn och min make har två yngre, mina barn älskar att ha fått två småsyskon och dom små älskar sina storasyskon, ingen av oss 6 har en längtan efter något gemensamt, vi fungerar som familj och älskar varandra som en familj.

• Mikkiz132

Jag har oxå två bonusar och ett eget o skulle inget hellre än att vilja ha ett till själv men min sambo vill inte ha fler för han e nöjd nu.
    Men själv är min längtan så stor så jag vill nog inte va utan ett till.

Svar på tråden Någon mer äldre med ett eget barn och bonusbarn som har sambo som vägrar helsyskon till det gemensamma barnet?