• Tintene

    Har precis plussat men redan avtagande symptom- orolig!

    Äntligen har vi plussat efter 2,5 år o 4 ICSI o d känns såklart fantastiskt (v 4- 5)... MEN de symptom jag hade veckan innan plusset: molvärk till o från, ont i svanken till o från samt ömma bröst e nu redan helt borta! (Möjligtvis ömmar brösten nååååågot men då får jag verkligen trycka hårt på dem.....)

    Betyder detta att de e missfall på gång? E jätteorolig för detta....
    Hoppas någon varit med om detta o fortsatt vara gravid...

    Obs! Vet att man inte alltid känner symptom såhär tidigt men d borde väl vara skillnad då man som jag HAR känt symptom bara för några dagar sen?!

  • Svar på tråden Har precis plussat men redan avtagande symptom- orolig!
  • Lallalo

    Hej..

    Kan kanske inte lugna dig eftersom vi är i samma situation och samma tid och har aldrig gått en hel graviditet men jag kan säga i alla fall att det är samma för mig. Symptomen jag har haft har försvunnit( fast jag var ju överstimlerad) och jag känner mig som vanligt igen. Verkar som det brukar komma lite symptom om sådär 2 veckor eller så då det växer till där inne så vi får väl se då. Men visst känner man efter HELA tiden. Men det enda man kan göra e ju att ta det som det kommer...

  • NiWa

    Lugn, bara lugn... Sådär kan det absolut vara trots att allt är precis som det ska. Det finns många faktorer som spelar in på hur du mår. Försök slappna av, även om jag vet (!!!!) att det är svårt.
    Grattis!


    Prins Liam kom till oss 15/1 -08. Han är vårt underbara mirakel!
  • Tintene
    Lallalo skrev 2009-12-02 20:25:33 följande:
    Hej..Kan kanske inte lugna dig eftersom vi är i samma situation och samma tid och har aldrig gått en hel graviditet men jag kan säga i alla fall att det är samma för mig. Symptomen jag har haft har försvunnit( fast jag var ju överstimlerad) och jag känner mig som vanligt igen. Verkar som det brukar komma lite symptom om sådär 2 veckor eller så då det växer till där inne så vi får väl se då. Men visst känner man efter HELA tiden. Men det enda man kan göra e ju att ta det som det kommer...
    Ja får hoppas att det e en fas som e normal.... Men jag kan bara inte låta bli att oroa mig o känna efter ständigt! Men som du säger kan man ju inte göra nåt o de e det som e så läskigt....
    Vad hade du för symptom innan ?
  • Tintene
    NiWa skrev 2009-12-02 21:31:44 följande:
    Lugn, bara lugn... Sådär kan det absolut vara trots att allt är precis som det ska. Det finns många faktorer som spelar in på hur du mår. Försök slappna av, även om jag vet (!!!!) att det är svårt.Grattis!
    Tack så mycket!
    Skulle gärna vilja kunna slappna av men just nu känns d omöjligt....
  • NiWa
    Tintene skrev 2009-12-02 21:48:41 följande:
    Tack så mycket!Skulle gärna vilja kunna slappna av men just nu känns d omöjligt....
    Förstår. När får du göra VUL?
    Prins Liam kom till oss 15/1 -08. Han är vårt underbara mirakel!
  • Tintene
    NiWa skrev 2009-12-02 22:01:21 följande:
    Förstår. När får du göra VUL?
    Den 21 december..... Hoppas på underbar jul :)
  • Lallalo
    Tintene skrev 2009-12-02 21:47:33 följande:
    Ja får hoppas att det e en fas som e normal.... Men jag kan bara inte låta bli att oroa mig o känna efter ständigt! Men som du säger kan man ju inte göra nåt o de e det som e så läskigt.... Vad hade du för symptom innan ?
    Mol värk o ömma bröst mest. sen hade jag ju galet uppsvälld mage men det var från överstimuleringen. Nu, lite lite uppsvälld mage kvar, inge mer.
  • Tintene
    Lallalo skrev 2009-12-02 23:24:31 följande:
    Vi ska göra VUL den 16 de, tänk om det är två=)
    Ja eller hur- d e fantastiskt spännande :D
Svar på tråden Har precis plussat men redan avtagande symptom- orolig!