Vi som plussade i nov 2009
Hej,
Tänkte starta en ny tråd för oss som plussat runt november. Hittade ingen tråd som direkt passade.
Vi har gjort IVF/ICSI och plussade 28/11, vårt första syskonförsök.
Hej,
Tänkte starta en ny tråd för oss som plussat runt november. Hittade ingen tråd som direkt passade.
Vi har gjort IVF/ICSI och plussade 28/11, vårt första syskonförsök.
Hej du! Grattis! Så du testade igår..
Jag fick positivt på gravtest idag. Så då är vi iaf två som blir beräkande till nov, om allt går väl. Men nu kommer annan ångest. Skall kontakta kliniken imorgon då det är min egentliga testdag. Sedan är det väl ett par veckor till VUL för att se om det är ngt där inne.
Jag plussade 23 nov och det var efter min tredje omgång Puregon. Är så glaaad och denna gången ska det gå bra hela vägen.
Jag plussade för snart 2 veckor sedan och lyckan är total efter att försökt i 2 år och blivit gravida och har ett MF bakom oss!! Så nu hoppas vi detta går vägen för oss
Grattis alla..hur känner ni er?haft några symptomer?
Hej alla och grattis till plusset :). Mina symptom känns ganska menslikna, lite molvärk, men mest på sidan. Annars inga ömma bröst eller illamående än, det lär väl komma...
Har inga större känningar ännu mer än lite mer hunger.
Jag vill vara med! Jag plussade igår efter 3 IVF och fyra år. Svårt ett greppa men det kommer väl=)
Grattis till alla oss!
Denna väntan..
Nu går jag och väntar på VUL för att se att allt står rätt till, kan liksom inte fundera. Jag har inga som helst symtom förutom ett väldigt starkt plus... när man har varit i den här svängen ett tag så kommer alla möjliga konstiga funderingar upp..
Men jag ska njuta! av att just idag kunna säga att jag faktiskt är gravid!
Kram
Välkommen Lallalo!
Jag lägger upp en liten lista, om ni tycker det ska stå något mer, så lägg gärna till.
Ballerina76: ET 12/11, (1:a syskonförsöket), TD 28/11, BF början av augusti
Hej tjejer!
Tänkte bara om ni är intresserade så har vi en augusti tråd som ni är välkommna till ;p
Själv plussade jag förra veckan, tror det va första gången på måndagen på BIM+4 och fick ett svaaaagt plus, sen testade jag dagen efter och dagen efter det sen till slut med ett cb digitalt och fick gravid =)
BF 2 aug 2010 med ett syskon till dottern!
V.6 idag och har vul om 2 veckor =)
Grattis turbo!
Sorry, men jag hittar inte augustitråden?
Tack =)
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m48914676.html
Här är vi hmm måte vara över 30 tjejer nu med bf i augusti =)