• Anonym (nyfiken)

Hur ofta suger ni av era män?

Men ni som varit tillsammans lite längre, minst typ 2-3 år. Inte nykära

Gör ni det för era mäns skull eller för att ni gillar det?

Jag gillar det, blir själv kåt som attan av det, men ändå händer det inte mer än kanske nån gång i månaden.

Hur ofta får ni själva oralsex?

• Svar på tråden Hur ofta suger ni av era män?
  • fianse

Anonym (nyfiken) skrev 2009-11-25 01:52:46 följande:

Men ni som varit tillsammans lite längre, minst typ 2-3 år. Inte nykära Gör ni det för era mäns skull eller för att ni gillar det? Jag gillar det, blir själv kåt som attan av det, men ändå händer det inte mer än kanske nån gång i månaden. Hur ofta får ni själva oralsex?
    Som man, kan jag säga att det händer när fantasin faller och då har man lärt känna varandra och önskemål. Vad jag kan tillägga, vi gillar det när det är ljust också. Vår fantasi är starkt bundet till det vi ser med egna ögon. därav porr är för men är mer skapat än för kvinnor.
  • Anonym (sällan)

vi har varit tillsammans i lite mer än 4 år nu, och det händer sällan att jag suger av honom.. trots att jag vet att han älskar det mer än allt annat. men the thing is, jag gillar också att få oralsex men han gör det MYCKET sällan, inte ens om jag suger av honom kan han ta eget initiativ och ge tillbaka.

ber jag honom så gör han det (men eftersom jag är tjej så tycker jag att han ska fatta själv ahhahaha), men han får kramp i tungan typ direkt så jag blir bara frustrerad :p

det är faktiskt ganska torrt på sexfronten annars också, 1-3 gånger i månaden brukar det väl bli.
    :/

• Anonym

Tillsammans i 7 år.

Om du med en avsugning menar enbart suga tills han kommer så aldrig. Men som en del i förspelet ganska ofta och jag tar ofta satsen i munnen (alltså som en avslutning på samlaget). För att slippa kladdet

• Anonym

14 år har vi varit ihop, jag suger nästan varje gång vi har sex i en stund i alla fall och det blir ett par gånger i månaden.

• Anonym (sällan)

Vi har varit ihop i 13år och jag gillar inte att suga alls.
    Gör det ibland för hans skull men för min del är det snarare avtändande än upphetsande tyvärr... Men kanske 5ggr/år och bara om han är nyduschad.

Han däremot älskar att slicka mig och gör det varje gång i princip, och jag gillar det också.

• Anonym (x)

Anonym (sällan) har du två paralella förhållanden ? Ett i fyra år och ett i 13 år ?
    Och i båda suger du sällan..hmm..eller är det bara så att du gärna vill påskina att många suger sällan .

Till frågan,

2-3 ggr i veckan, vart tillsammans i 15 är (oj vad tiden går),
    En mysig sysselsättning som stroligen uppskattas .
    Lev väl!

• barnav1967

Förhållande i 4,5 år.
    Min tjej suger nästan alltid innan vi har samlag (och jag slickar henne lika ofta).
    Om jag vill så suger hon hela vägen eller om vi inte kan ha samlag. Hon tar dessutom satsen i munnen och sväljer.

• Anonym

Aldrig.
    Vill inte ge och vill inte få.

• sambo i sumpan

Suger nästan varje dag..även om vi inte har "riktig"sex

• Anonym (nyfiken)

Verkar vara olika, men dom flesta gör det tydligen inte jätte ofta.

Jag tror att det där ge och ta påverkar en del. Varför gör killar det mycket mer sällan? Har det bara med lathet att göra?

Svar på tråden Hur ofta suger ni av era män?