• LovaMagdalena

Mammaledig i Örebro?

Råkade nog lägga inlägget i fel forum så jag lägger det här också! :)

Hej!
    Är hemma nu med min lilla dotter på snart 2 månader, vilket är jättemysigt!Tycker att det vore kul att komma i kontakt med andra föräldralediga i Örebro, eftersom mina vänner inte har barn. Börjar på att kännas ensamt om dagarna nu när alla andra jobbar! Bara hör av dig om du är i samma sits!

• Svar på tråden Mammaledig i Örebro?
  • ZacksMamma01

Hej! jag är också mammaledig och har inte heller några vänner med små barn.
    Jag ses mer än gärna.

• äntligen mor

Hej!

Här är en till som är mammaledig med en 4 månaders bebis. Har inte heller någon som har barn just nu så känner mig ensam jahg också här! 

Jag ses också mer än gärna!!!

• Superhero

också hemma med min 4 månaders. har även en 3 åring. jag har lite folk omkring mig med ungar, men jag ses ändå gärna med fler.

• äntligen mor

Vad kul att det är några i Örebro som vill träffas.
    Jag har inte haft någon föräldragrupp pga av svinifluensan och det har varit tråkigt.

Det är mitt första barn, han föddes i december 09. Bor 2 mil utanför Örebro med min sambo och vår lilla katt.

• väntar4an 2010

hänka på här jag med fika är alltid trevligt speciellt med sällskap=)

jag e mamma ledig till lilla Idun född 4:e januari har 3 barn till en som blir 2år på måndag en son blir 4år i maj och en som blev 9år i feb

Emelie-010224 Albin-060520 Dante-080426 Idun-100104
  • SaraSelinda

Har en dotter på snart 6 månader och är mammaledig och vill ses! =)

• äntligen mor

Va kul att det är så många som vill ses! När ska vi säga och vad ska vi göra?

• OHs mamma

Jag är mammaledig till en liten kille på snart 3,5 månad. Hänger gärna på här om det går bra?

Svar på tråden Mammaledig i Örebro?