• Vardagslycka

Hur går det till?

Hej alla som kämpar på ett eller annat sätt med äggdonation!
    Jag är själv planerad till vecka 50 om allt går som det ska men jag tycker att jag får så lite information från min läkare samt en massa från er men får inte riktigt ihop det

Mina frågor:
    Varför får jag ingen Zoladex som alla verkar få? På mitt sjukhus vet dom inte ens vad det är.
    Hur länge innan kan man äta progynon och vara utan mens? (Jag får oftast min mens tidigare än vad som är beräknat när jag äter Provera, hinner inte äta upp alla tabletter innan mens startar)
    Har förstått att det kommer vara ca 21 dagar från min senaste mens fram tills insättning av ägg. Är inte det en lång tid? Min kropp vill ha mens om bara någon dag då ju.
    Hur länge ska min donator ta sina sprutor innan äggplock?
    Trodde hon skulle börja med sina sprutor när jag fick min mens men det verkar bli 6 dagar senare som hon startar.

Jag har tusen tusen frågor men börjar med dessa. Uppskattar om ni har svar eller kan hänvisa till bra ställen på nätet som jag kan läsa. Hittills har jag inte hittat något bra och i forumen verkar ni redan förstå allt detta Jag har spenderat dagar med att läsa era inlägg!!!

Tacksam för svar på någon av frågorna :)

Stora kramar till er Alla!

PS Kramis om du läser detta så vill jag att du ska veta att jag håller mina tummar så det gör ont varje dag för din skull! Kram!

• Svar på tråden Hur går det till?
  • anirac1

Vad jag har förstått ang donator så går hon genom samma process som du själv skulle ha gjort inför en IVFbehandling. Och jag åt inte Zoladex utan tog progynon.. Vet dock inte hur länge man ska el kan äta dom utan mens. Sen så är jag redan gravid genom donation och har BF på julafton ;)
    Har du kollat på hudingesjukhus hemsida där står det väldigt mkt om just äggdonation.

Önskar dej all lycka

• kramiiis

vardagslycka: vännen vad söt du är! tack!

håller mina tummar hårt för dig oxå ska du veta!

stora kramar

hur går det?? såg att du var planerad nu till v50?

tänker på dig!

♥I know what I want and NOTHING is going to stop me now!♥
Svar på tråden Hur går det till?