• Sunkiissed

Någon mer som har fått barn före v26-27?

Hejsan.
    Har fått barn i v24+4. Någon mer som fått så tidigt?

• Svar på tråden Någon mer som har fått barn före v26-27?
  • KatjaKaj

Hej hej, jag fick i vecka 24+5.
    Har allt gått bra för dig och ditt barn?

• Sunkiissed
    maddlyn skrev 2009-11-20 01:18:34 följande:
    Hej hej, jag fick i vecka 24+5. Har allt gått bra för dig och ditt barn?
    Heej :) Ja allt har gått jättebra faktiskt!! Vi fick komma hem när de fyllde 12 veckor (v36+4) Väldigt tidigt enligt läkaren. Vi fick tvillingar, en flicka o en pojk :)
    Har varit hemma sen i måndags och det känns jättebra verkligen!
    Hur har det gått för ditt barn?
  • camizz

å så är det ja med som fött 24+4, har min dotter på sjukhuset nu, hon är 1 månad å 1 dag , men i vecka 29+1

Elvis 070227 Thilda 080428 Ronja 091020
  • Linnispinnis

Hejsan och grattis till bebisarna. :)
    Jag fick tvillingar i v 23+6, 26 Februari i år. Så Kajsa är en stor och stark nästan 9 månader gammal tjej nu, (hennes syster Tove finns bara kvar i våra hjärtan.)

Vilket flyt ni måste ha haft som fick komma hem så tidigit. Härligt :)

• epc04

Hej alla andra som är som jag.
    Vår lilla Vilja föddes i mars i år i vecka 25+5. Hon fick verkligen gå igenom mycket och hon är väl värd sitt namn. Flera av läkarna har sagt efteråt att de inte trodde att hon skulle överleva, men hon är en frisk och välmående bebis nu så vi är så tacksamma så för all vård hon fick. Glöm aldrig bort att även om det ser väldigt dåligt ut så kan de små visst överleva även om de måste genomgå flera operationer och blodförgiftningar, men jag tänker även på er som förlorat ert barn för vi fick på nära håll se små barn dö när vi var på sjukhuset.

Preamatur mamma

• Maria K

Vår dotter är född 24+2, vi fick komma hem från Neo strax innan hennes 3månaders dag och idag är hon korrigerad 3 dagar gammal.

• camizz

blir så glad att de finns som är i min sits!! eller varit i å att det gått bra! :)
    beklagar förlusten över tove!

Elvis 070227 Thilda 080428 Ronja 091020
  • Inizen

Hej! Vi fick en son i v 23+0 i oktober i fjol, vi kom hem i februari dagen före han var beräknad =)

• Tessita

Grattis till ditt barn! Har en 1 årig tjej som mår väldigt bra, hon föddes i v 22+5.
    Kolla in EPT tråden

EPT (Extremly Pre Term/Extremt mycket för tidigt född) Tråd 16

Svar på tråden Någon mer som har fått barn före v26-27?