• fliix

Bra gynekolog i gbg området?

Hej!

Någon som kan tipsa om en bra Gynekolog ( i göteborgsområdet) som kan tänka sig att hjälpa till vid äggdonations/embryoadoptions behandling utomlands?

Är mycket tacksam för tips.

-hosiia ; )

• Svar på tråden Bra gynekolog i gbg området?
  • S1975

Strandkliniken i Stockholm hjälper till!
    En bit att åka så klart men det går snabbt med X2000!

• Smulan96
    fliix skrev 2009-11-18 09:08:08 följande:
    Hej!Någon som kan tipsa om en bra Gynekolog ( i göteborgsområdet) som kan tänka sig att hjälpa till vid äggdonations/embryoadoptions behandling utomlands? Är mycket tacksam för tips.-hosiia ; )
    Hej, Jag är också intresserad av att få veta det. Står i startgroparna för en donation i Riga och hade önskat att jag haft någon att vända mig till i Göteborg.
  • Smulan96
    S1975 skrev 2009-11-19 15:29:34 följande:
    Strandkliniken i Stockholm hjälper till!En bit att åka så klart men det går snabbt med X2000!
    Hej!
    En liten fråga. Kan man få recept utskrivna där? Man måste väl ändå bekosta sin medicin själv? Kan de göra ultraljud och vad kostar det i så fall?
  • S1975

Smulan 96:
    Det står på deras hemsida att de hjälper till med recept inför behandling på Ava-clinic för 550 kr.
    Ring och prata med de.
    Jag har gjort det och de var trevliga!:)

• fliix

Önskar det fanns en Strandklinik Gbg oxå!
    Ska börja leta runt bland privta Gyn i nästa vecka. Det är ju ändå en liten utflykt att ta sig till sthlm. I värsta fall får det bli x 2000 till sthlm.

Tack för tipset. Tar gärna emot fler om det finns någon som fått hjälp i gbg området.

Tack å hej/ fliix

• Akileija

Hej!

Jag har varit på IVF kliniken på Vestagatan för att få hjälp med ultraljud. Där får du betala 1000 kr för ultraljudet. Jag fick inte hjälp med recept. Så nog blev det dyrt, men det kan det vara värt. Jag fick läkemedel skickade till mig från AVA kliniken i Riga där jag nu har genomgått två insättningar, dessvärre inget +.

Nu skall vi få behandling på Sahlgrenska.

Vet att Mama Mia i Stockholm gärna hjälper till med både undersökningar. Vet att de skulle öppna på Carlanderska i Gbg, kan vara värt att kolla upp.

Lycka till, med hopp om en God Jul och ett härligt Gott Nytt År med +++ för oss alla.

• Kikki70

Kan varmt rekommendera Dr Andersch på Vasagatan (Vasakliniken tror jag den heter) även Dr Roth på Grönsakstorget är bra.

Svar på tråden Bra gynekolog i gbg området?