Varför vaginalt ul i v 34+1
Hej
Jag är nu gravid med mitt andra barn och det får mig att tänka mycket på min första graviditet.
Min graviditet var helt normal men vid 34+1 tror jag slemproppen gick. Jag ringde då förlossningen och fick komma in. Jag visste ju inte vad som var bäst men de sa att de ville göra ett vaginalt ul. Jag lät dem göra det för jag litade ju på dem.
Som jag förstår nu så är detta antagligen anledningen till varför min dotter kom dagen efter. Jag läser ju i trådar att de inte ens vill känna efter om man e öppen i de veckorna. Men på Mig gjorde de som sagt ett vaginalt ul. E det någon annan där ute som varit med om det samma?
Allt gick ju bra när hon kom och vi fick stanna på neo i 2 veckor. Men det var oehört dramatiskt och jobbigt ändå för jag var ju inte beredd. Sen har det ju gjort att jag anklagar mig själv till VARFÖR jag lät dem göra ett vaginalt ul i så. Men jag visste inte... Jag litade ju på dem.. Men jag tänker ändå på det och ältar detta ofta. Mer nu när jag är gravid kommer dessa tankar mer och mer.
Ville bara skriva av mig lite och höra vad ni tycker om det.