• Zhra

Unga mammor i Karlstad

Hej!

Nu undrar jag var alla unga mammor i Karlstad håller hus?

Flyttar med min sambo och son tillbaka till Karlstad innan årsskiftet och känner inte en kotte. Ska även vara mammaledig långt in i 2010, så det hade varit kul med lite vänner.

• Svar på tråden Unga mammor i Karlstad
  • sofieo3

Hej!
    Jag håller själv på å leta efter folk i Karlstad.
    Hur länge kommer du va mammaledig?
    Jag har inte fått mitt barn än men den kommer komma i Februari.
    Men jag går redan nu hemma och väntar. De e så tråkigt att gå hemma själv hela dagarna.

Hade vart kul å ses.

• bernadette

Hej! Jag bor också i Karlstad - Kronoparken. Vore kul att träffas. :)

• bernadette

Glömde skriva att jag har en dotter på 5 månader. Jag har också tänkt vara mammaledig vårterminen 2010.

• sofieo3

=) jag bor oxå ute på Kronoparken..

Hade vart kul att börja ses. även om ni redan har era barn och jag går och väntar.
    Denna veckan kommer jag nog inte vara hemma men nästa vecka är jag nog hemma igen.
    Ska vi ta en fika då?

• Zhra

Vad sägs om att styra upp en fika nere på stan? Hade varit jättekul att få börja träffa mammor och inte bara singelvänner som lever loppan varje helg och däremellan också. Någon som har förslag på dagar/tider?

• cocos87

hej :)
    Jag bor iof i kristinehamn men är i karlstad så ofta jag kan :) min dotter är nu 5 månader och det hade vart skit kul att ses eftersom jag inte känner någon med barn...

• Zhra

Ett förslag är att alla som kan och vill kommer hit då jag ska ha tjejmiddag för de få vänner jag redan har. Då får ni träffa ännu fler mammor. En är 20 år och har en dotter på strax över året och den andra är också 20 år och har en son på 5 månader. Själv har jag en liten Thor på 7 månader.

Tjejmiddag/PartyLite party hos mig, den 28/11 med start 17.00.
    På Bellevue bor jag :)

• längtan09

Hoppar in här jag Jag är kompis med TS och har alltså en son på 5 månader och bor i Skoghall. Hoppas vi ses nästa helg Vore trevligt

• sofieo3

tyvärr kan inte då=(
    sitter barnvakt till en kompis barn.

men tack för inbjudan. hoppas det kommer fler tillfällen..
    kram

• cocos87

Hade vart grymt kul, men just den helgen ska jag hälsa på min mamma i gävle... men kan vi inte hitta något annat datum och träffas då?

Svar på tråden Unga mammor i Karlstad