• jennaevelina

19årig mamma i Sthlms innerstad söker fikakompisar!

Hej allihopa!

Jag heter Jenna och bor tillsammans med med min fästman på 29 år och världens underbaraste son som bara är en vecka gammal på söder, Stockholm.

Skulle jättegärna träffa andra som är i ungefär samma sits som skulle vilja träffas och fika, skvallra, shoppa, gå promenader och hitta på andra saker som vår härliga stad har att erbjuda!

Är en riktig stadstjej och skulle vilja hitta likasinnade!

Kramar

• Svar på tråden 19årig mamma i Sthlms innerstad söker fikakompisar!
  • Juhanna

Jag bor ju inte i innerstan men träffas gärna ändå.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥
  • jennaevelina

Absolut det skulle vara jättekul! Läste även om öppna förskolan som jag också tänkte gå till och kolla in, har du varit där? Det är ju egentligen inte så mycket för Viggos skull som för min =)
    Vart bor du?

Kram

• Juhanna
    JennaB skrev 2009-11-03 17:27:54 följande:
    Absolut det skulle vara jättekul! Läste även om öppna förskolan som jag också tänkte gå till och kolla in, har du varit där? Det är ju egentligen inte så mycket för Viggos skull som för min =)Vart bor du?Kram
    Ja vi var där förra veckan och ska dit imorn igen, om du menar den på stockholms stadsmission.
    Vi bor i sundbyberg.
  • jennaevelina

Ja precis den jag menar, var det trevligt?
    Vi har precis flyttat så det är ganska så kaosigt i nya lägenheten, så det skulle va kul att komma ut lite! Ska du gå imorgon eller på onsdag?

• Juhanna

Jag tänkte försöka gå imorn men det beror lite på hur jag känner efter att jag lämnat min stora tjej på dagis. Men på onsdag kommer vi gå

• Mickeld

hej, jag bor i stockholm men inte i stan dock. bor i vårberg. träffas gärna

• elinamedtheo

Jag träffas gärna, bor dock i åkersberga :)

• ylvan

finns även öppen förskola för unga föräldrar i Farsta centrum, precis brevid tunnelbanan. Tuben ungdomens hus.
    De har öppet mellan 12-16 måndagar!

• unga familjer

Kom till oss på Armfeltsgatan 2!
    Öppet måndag fm (9-12)och onsdag em (12.30-15.30)!!
    Varma höst-kramar

• jennaevelina

Va roligt tjejer! Vad säger ni om att träffas till helgen eller nån dag nästa vecka och ta en fika ni som vill?

Jag tror jag svänger förbi öppna förskolan på Armfeltsgatan imorgon!

Kram!

• Fruit Fuison

Hej. Är 21..(vet ej om det räknas som ung mamma?)
    Bor inte heller i stan utan i västehaninge men jag
    träffas gjärna och fikar.
    Har en dotter på 5månader

• Cecilia90

Hej, jag är en tjej på 19 år och har en son på 3½ mån. Jag träffas gärna och fikar och går promenader. Bor i Järfälla men min fästman.
    mvh Cecilia

• Together90

Hej tjejer!

Jag heter Love och är 19 år om en månad fyller jag 20 år :) YEAH ;)
    Jag har en son som heter Oliwer 3 månader gammal ungefär!
    Jag bodde i Hammarby sjöstad men bor ni i Huddinge!

Jag träffas gärna på en fika.

Kram Love

• jennaevelina

Hej alla 0ch God Jul allihopa!
    Glömde nästan bort att jag skrivit den här tråden =)
    Hoppas ni alla har haft en jättemysig jul med era nya familjemedlemmar. Är det någon som har lust att träffas är det bara att höra av sig så styr vi upp någonting!

Kram

• mammasangel

Hej!! :) Patricia heter jag, är en tjej på 19 år som bor i stan tillsammans med min sambo! Vi väntar våran lilla sessa nu i Mars, så alltså.. Hon har inte kommit ännu! Men skulle vara sjukt kul att träffa några för en fika, prata lite skit i allmänhet, då verkligen alla andra jobbar och som sagt inte sitter i samma sits.

Lite svårt att kanske gå in i den här tråden och hitta tillbaka! men på www.mammasangel.blogg.se så finns jag! In och hör aaav er ifall ni har tråkigt! :)

Kram!

• ThereseLB

Hej!
    Jag heter Therese och väntar mitt första barn, är beräknad till den 14e maj. Är 17 år men fyller 18 i maj, den 13e. Skulle vara roligt att träffas och fika, eller göra vad som helst :) Jag bor utanför Stockholm, tar ca 40 min med pendeltåget. Skulle som sagt vara jätte trevligt att träffas :) Vill lära känna blivande mammor, föräldrar :)

Svar på tråden 19årig mamma i Sthlms innerstad söker fikakompisar!