• Husmusen8

Mens efter tidigt missfall?

Började blöda litegrann på BIM +1 och 2 och har haft bruna flytningar efter det. Misstänker starkt att det är mf eftersom jag känner mig väldigt ogravid.
    Någon som vet hur snart mensen brukar komma efter ett så tidigt missfall?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 16:04
    Ingen som vet?
    Jag tänker så här. Har läst att det kan ta veckor, ibland månader innan mensen kommer tillbaka. samtidigt som jag läst att många missfall sker så tidigt att de inte ens märkt det. Mensen bör ju isåfall komma samtidigt med missfallet, eller?

• Svar på tråden Mens efter tidigt missfall?
  • Apelsinen

Hej!

Jag har själva lagt upp en tråd "Någon som kan hjälpa mig!" med olika rubriker under olika grupper, men det är ingen som svarar - med den fråga som du ställer och några till.
    Jättekonstigt, tycker det vore bra med lite info-utbyte oxå!

• elinville

Jag fick ÄL och belv gravid 14 dagar efter mitt mf som jag hade i v.6-7, och jag antar att om jag inte blivit gravid då så hade jag ju fått min mens 14 dagar efter det...alltså 28 dagar efter mf första dag, som om det varit en mens och inte mf. Men det är säkert olika!
    beklagar ditt ev. mf, hoppas det tar sig snart igen!!

• Husmusen8

Elinville: Oj, så fort. Grattis till graviditeten!

• elinville

Tack tack Fick dock inte mf innan denna graviditeten utan innan förra...och graviditeten där slutade med en liten tös

• NinniNinna

Hej Husmusen
    Jag ser att du verkligen vill ha svar, men jag förstår inte riktigt frågan... Jag har haft två ma (v9 båda gångerna) och ett så tidigt mf som du skriver om. Orsaken till att jag i huvudtaget visste att jag hade ett så tidigt missfall var att jag fick ett plus och sedan kom mensen dagen efter. Efter det var kroppen precis som vanligt och mensen kom precis som den skulle igen månaden efteråt. Jag kan bara alltså önska dig lycka till och hoppas att din mens kommer som den ska nästa månad.

Svar på tråden Mens efter tidigt missfall?