Vill ni ha fler?
Vill du ha fler barn? Jag har en dotter som är lite över 1 och jag längtar redan till nästa, men som ung förälder går jag fortfarande i skolan och slutar till sommaren. Så vi har inget annat val än att vänta!
Vill du ha fler barn? Jag har en dotter som är lite över 1 och jag längtar redan till nästa, men som ung förälder går jag fortfarande i skolan och slutar till sommaren. Så vi har inget annat val än att vänta!
Hej nu är ju jag 26 år men vi vill ha fler barn jobbar på det har en dotter som är 19 månader =)
ung och ung är jag kanske inte här på fl men iaf här i Lund. är snart 23 år gammal och jag vill ha en bebis till. lillan är 11 månader.
hur gammal är din sambo ts?
jag är rätt ung.. är precis i dagarna fyllda 22 år, har en son på snart 2 år och väntar en liten lagom till hans födelsedag! Ville absolut ha fler och det "tätt" :) går i skolan och kommer ha ett halvår kvar ungefär när jag varit mammaledig med liten! känner inte sån stor stress över dethär med skolan då jag ser det som att just nu är arbetsmarknaden ändå "mörk" då kan man lika gärna passa på att "göra bort" barn :)
precis! Ja det känns verkligen jätte roligt och spännande samtidigt som alla frågor "hur klarar man det" kommer.. men det löser sig nog när bebis tittar ut :) Tack!
vad går du för skola? hur gammal är du ?
Okej.. men då har du ju snart klart med den "riktiga" skolan.. dvs inte så kul kanske och vara 25 och fortfarande inte vara klar. då tycker jag ni ska köra :) univeristet och jobb hinns med senare! japp precis fyllt.
vad går du på gymnasiet btw?