• rodriguez

hittat fostermammans son

hej, är adopterad från Colombia försöker leta upp min fostermamma vilket inte går så bra..
    Satt o kolla på google, haha o där hittade ja min fostermammas son, han är idag advokat, hur ska ja göra för att få fram hans adress lr nåt? han är ju rätt hemlig me tanke på jobbet.. vill verkligen hitta min fostermamma..

• Svar på tråden hittat fostermammans son
  • Minisen
    Mika86 skrev 2009-10-26 09:42:40 följande:
    vet du vad de heter o när de är födda o så kanske www.birthday.se kan va ett sätt
    Inte har väll "birthday" uppgifter i Columbia???

Men om du har hittat honom på Facebook kan du väll skicka ett meddelande till honom där?
  • rodriguez

tack, men han kom inte upp

• Mika86

ha för mig att det finns typ vidare knappar eller så, finns iaf i danmark fast då heer det .dk så testa det o skriv .cl eller vad det bli

• Octobers

Kanske att hans jobbadress går att hitta och skicka ett mail eller brev dit? Om han är advokat så lär han finnas med på hemsidor för bolaget eller?

• rodriguez

ja de tycker ja med, men hitta inte själva jobbet.. läste nåt frpn kommunen lr va de kan ha varit.. typ hans jobb uppgifter som jurist/ advokat han är nåt av de.. men hitta inte va själva jobbet heter

• mamita09

Hej,

Är du adopterad via icbf i Colombia? Jag antar det då du bott hos fosterfamilj. Om det är genom icbf tex eller ett barnhem så kan du försöka kontakta adoptionscentrum och be om kontaktuppgifter till de som jobbar för icbf eller barnhemmet på den ort du kommer ifrån. I Colombia arkiveras allt kring varje adoption länge just b la för att adopterade ska kunna få ta del av den om man återvänder mm så jag hoppas du kan få information där igenom. Jag var själv i Colombia nyligen för att bli mamma och träffade många som var där för att träffa sina fosterföräldrar och fått hjälp genom icbf.

Lycka till och hoppas att finner din fostermamma!

Svar på tråden hittat fostermammans son