• Myransmamma

Nya Libero luktar illa

Någon mer än jag som tycker att Libero blöjorna har börjat att lukta illa? Har använt Libero i 2 år till min stora tjej och nu även till nummer 2. De kunde va hur fulla med kiss som helst utan att lukta så mkt. Men nu när man tar upp den lilla på morgonen så känns det på lång väg som om hon har bajsat men det har hon inte. Blöjan luktar så j**la illa så jag vet inte vad som har hänt.

Någon mer med samma åsikt....

• Svar på tråden Nya Libero luktar illa
  • palmis

Japp håller med efter natten tror jag alltid lill grabben bajsat men bara kiss..
    kontigt det där

• Mimou

Samma här!!

Har också märkt att de nya Libero luktar mer, även om det "bara" är kiss.

• Siili

Jag har också märkt det, men jag har inte kopplat det till att det är nya blöjor utan har bara undrat varför min sons kiss har börjat lukta så mycket. Men nu när jag läser era inlägg så förstår jag varför det har börjat stinka.

• JohannaL

jag också, har trott där är mer än bara kiss, hur många grr som helst... pissenisse blöjor...

• Oj hoppsan

Jag trodde också som Siili att det var min dotters kiss som börjat lukta men det startade ju när vi köpt nytt blöjpaket...

• HemmaHosSofi

Oj, inte bara jag som reagerat på detta.. Undra hur det kommer sig?
    Tycker ibland att dottern luktar även efter att jag tvättat henne, så hon får alltid gå utan blöja en stund efteråt för att lukten skall försvinna.

• M plus J

jag har också  märkt det samt att blöjorna är skitdåliga! Dom blir liksom inte sådär hårda vid kiss utan nu blir dom jättemjuka å jättedåliga. Varför har dm gjort om dom så?? Ska det va så i fortsättningen eller är det bara en viss period? I sånt fall kommer ja byta märke...

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias ♥¸.?°´¯) ♥
  • kanske fru larsson

De nya blöjorna verkar inte "klara av" lika mycket som de gamla. Måste numera gå upp på natten och byta då blöjan inte håller fram till morgonen.

Skall väl tilläggas att sonen äter två ggr på natten, men med den gamla klarade blöjan sig fram till morgonen ändå.

• Mimou

Libero kanske vill att man ska byte oftare = går åt mer blöjor = de säljer mer

Ialla fall, vi kommer byta om de inte blir bättre!

Svar på tråden Nya Libero luktar illa