• beau89

Ung och gravid! Och ensamstående

Är själv 20 år, vore kul att höra om andra i närliggande åldrar

Hur er situation ser ut osv?

• Svar på tråden Ung och gravid! Och ensamstående
  • krian87

Jag är 22, gravid v 14, gift

• Zitah

Jag e 23 år & ensamstående med en dotter på 7 månader, separerade från hennes pappa när hon var 3 veckor.. =)

• Pruttiluskan

Snart 25 & ensamstående med min lilla dotter på snart 15 månader...
    Blev dumpad via sms mitt i inflyttningen när jag var gravid då han gick tillbaka till sitt ex innan mig...

• jennyk84

25 år, delad vårdnad med min pojk på 4,5 år

• Ceciliaaa

20 år och väntar första barnet tillsammans med min pojkvän,
    lyckligare än någonsin

• VincentsmammaBf2010 April

snart 20 år (89a), Har en son på 1½ och väntar mitt andra barn April - 2010

• Saarraa

25 år, ensamstående och har varit det ända sen graviditetens start.. idag är min son 19 månader :) Ingen kontakt med pappan.

• cicci89

20 år ensamstående med en 3 månaders gammal dotter! pappan lämnade oss när jag hade en månad kvar då kom han på att han inte var redo...

men jag och min dotter klarar oss bara bra ändå utan honom!

• sebbis mamma

ensamstående mamma på 22år..med son på 2år..tror jag väntar en liten bebbe till..ska testa om några dagar..*ler*

• pussgurkan86

22 år, förlovad och sambo. har tillsammans en dotter på 11 månader.

många unga som är ensamstående.

• sebbis mamma

japp...hade dock sambo.men valde själv att bli ensamstående...då jag anser att förhållanden är för folk som inte klarar av att vara självständiga.....!!!

• SimonsTilda

18 - gift - mamma till en i himlen sen ett år tillbaka o har en son i livet på snart 5 månader :)

• josefin 88

Jag är 21, mamma till en snart 1 månad gammal kille. Pappan och jag hade uppehåll (men fortfarande sex då o då) när jah blev gravid. Han var emot det från början men vi blev tillsammans igen och skulle försöka göra det bästa av situationen. Men han lät mig veta att han inte var redo för det ansvaret (killen är 33 men beter sig som en tonåring) så jag gjorde slut i 6e månaden. Han hänger här ibland men på hans villkor. Han gillar sin knodd men vill som sagt inte ta något ansvar.. Men desto mer tid får jag med mitt barn och jag njuter av varje sömnlös och ängslig sekund av tillvaron.
    Graviditeten var tuff, jag kände mig ofta ensam och gråtig men sen kom lillen!

Får du nån hjälp av familj och vänner eller så? Du kommer klara det bra! :)

• Pruttiluskan

josefin 88 skrev 2009-11-03 19:08:43 följande:

Jag är 21, mamma till en snart 1 månad gammal kille. Pappan och jag hade uppehåll (men fortfarande sex då o då) när jah blev gravid. Han var emot det från början men vi blev tillsammans igen och skulle försöka göra det bästa av situationen. Men han lät mig veta att han inte var redo för det ansvaret (killen är 33 men beter sig som en tonåring) så jag gjorde slut i 6e månaden. Han hänger här ibland men på hans villkor. Han gillar sin knodd men vill som sagt inte ta något ansvar.. Men desto mer tid får jag med mitt barn och jag njuter av varje sömnlös och ängslig sekund av tillvaron.Graviditeten var tuff, jag kände mig ofta ensam och gråtig men sen kom lillen!Får du nån hjälp av familj och vänner eller så? Du kommer klara det bra! :)
    Hmmm...Har vi samma ex tro? Haha...
    Killen var 33, MEN 3,3 i huvet! =P & det var slut med hans ex...det blev vi...vi höll på att flytta ihop ganska snart då jag dessutom blev gravid!
    Han dumpa mig via sms & gick tillbaka till sitt ex igen! =S
    Han hade påståt att han hatade sitt ex så jävla mycket, men så var det inte igentligen!
    Jag blev bostadslös större av min graviditet!
Svar på tråden Ung och gravid! Och ensamstående