• taloola

Ingen mens, inte gravid!!!

Hej

jag fick missfall den 7 sep blödde i 6 dagar var till kvinnokliniken där dom sa att jag ska räkna blödningen som senaste mensen.

Men nu till mitt problem jag har inte fått någon mens än jag är ca 3 veckor sen och var till mvc idag och gjorde grav.test det var negativt ska komma tillbaka om två veckor om jag fortfarande inte fått någon mens.

Är väldigt brydd på vad som händer känner mej helt normal i kroppen inget ovanligt.

Är det någon som varit med om detta?
    Skulle hjälpa om ni vill berätta vad det var som hände med er.

• Svar på tråden Ingen mens, inte gravid!!!
  • fancyy

Hej, Samma sak är det för mig... fick missafall i Juli, sen kom mensen som den skulle augusti och september, men nu försvann den i oktober... är tre veckor sen men inte gravid. Är väldigt orolig.

Hoppas det går bra för dig... och lycka till
    Kram

• taloola

jag ska vänta i två veckor nu och sen ska jag tillbaka till mvc för att föra ett nytt grav.test då borde det synas sa hon.. kan vara att ägglossningen var sen och då blir ju allt sent... typ så sa hon.. men det värsta är att man hela tiden måste vänta och vänta, dagarna går så segt.

Men önskar dej all lycka och får du veta något kan du skriva ett inlägg här så jag oxå får veta...

• Apelsinen

Vad menar du med att du ska göra ett nytt gravtest nästa gång du besöker MVC? Om det var negativt första gången, lär det ju vara negativt även nästa gång du kollar - om du inte räknar med att du har blivit gravid? (bara för att förstå!)

Svar på tråden Ingen mens, inte gravid!!!