Är rökare dåliga förräldrar?
Jag tycker det ser jävligt illa ut när en mamma/pappa är ute å går med sitt/sina barn, och bolmar för fullt. Det spelar väl ingen roll om man är ute, människor i deras omgivning BLIR faktist drabbade! Och det vet väl alla att det är farligt med passiv rökning? Hur kna man vilja utsätta sina små barn för det?
Det vidrigaste av allt är att det finns gravida människor som röker! HUr fan kan man försvara det? Jag skulle vilja se den föräldern som tvingar sin tvååring till att röka en ciggarett, eller nej, det skulle jag inte. Men jag tycker det är samma jävla sak!
Och röka inne, under fläkten eller ej, allt luktar ju skit. Barnens kläder, gosedjur, allt! OCH ute då! Hur trevligt är det att få en godnattpuss av någon som liktar gammal snuskig askkopp? Viste ni att det här beteendet kan framkalla astma hos era barn?
Nej ajg tycker allt som har med rökning att göra är så jävla vidrigt! Och jag tycker att barn ska, på inga villkor alls, behöva beblanda sig med skiten, varken på det ena eller det andra sättet, bara för att föräldrarna är egoistiska!
Det finns ju förfan hur mycke hjälp som helst att få, vad är er ursäkt att ni skiter i er själva och er omgivning?
Vad tycker ni om rökande föräldrar?