• lbsthlm

efterlyses unga mammor stockholm

Hej!

Jag heter Louise och läser till fritidsledare sista sista året på folkhögskola.
    Jag har nu som slutarbete en fältrapport som jag ska skriva och har valt att skriva om unga mammor och förändrad fritid. Eftersom jag verkligen beundrar alla unga mammor!

Svårt tänker ni? Det tänker jag med eftersom jag själv inte är en ung mamma eller har speciellt många runt omkring mig heller.

Därför skulle jag vara så oerhört tacksam om jag kunde få kontakt med några av er och få intervjua er inför min fältstudie. Det är ca 6 frågor som handlar om förändrad fritid och mötesplatser för dig och ditt barn.

Själv bor jag i Sundbyberg så det skulle vara bra om ni bodde i Stockholmsområdet. Defenitionen ung mamma har jag inte riktigt bestämt ålderspann på ännu. Har gjort en intervju med en mamma som var 19 när hon fick sin son :) Berätta om er och jag kanske tycker det låter toppen!

Om ni är intresserade så kan ni maila mig på lo.berglund@hotmail.com så ger jag mer info där och kan svara på eventuella frågor. Jag skulle så tacksam om ca 2 stycken kunde ställa upp. Jag är ju fattig student så jag har inte så mycket som ersättning men en fika skulle jag kunna bjuda på! Jag har en blogg också: www.metrobloggen,se/dumastefinnas dock inte så aktiv men jag har väll skrivit lite om mitt arbete där också!

Hör av er! / Louise

• Svar på tråden efterlyses unga mammor stockholm
  • Mallefnatt

jag var 21 när jag fick min son.. antar jag är för gammal?

• emmol

Min kompis gjorde en sån förut... men jag antar att du kanske har tänkt dig någon som är yngre än 22?

• lbsthlm

Hej på er!

Ja, jag hade tänkt mig någon iaf under 19 år..
    Idag ska jag till en mötesplats för unga mammor i Farsta. Ska sätta upp en lapp där och se om jag får napp :)

Men tack så mycket för att ni visar intresse! / L

• Isabellee

Hej!

Var 18 när jag vart gravid med dottern. 19 år när hon föddes.

är jag för gammal? :)

• lbsthlm

Hej Isabellee.

Det skulle funka! :)
    Om du skulle vilja maila mig så kan jag berätta mer och höra om du fortfarande är intresserad av en intervju! Min mailadress står där uppe.

Häln, Louise

Svar på tråden efterlyses unga mammor stockholm