• lunkentuss

Vilket är ert favoritgodis/lösgodis??

Jag är sjukligt godissugen, vill ha en STOR skål med lösgodis...!
    Vilka sorter är era favoriter??

Hjälp mig nu o komponera ihop den BÄSTA godisskålen

• Svar på tråden Vilket är ert favoritgodis/lösgodis??
  • lunkentuss

är det bara jag som älskar godis? hihi

• vera82

Jag ÄLSKAR lösgodis men har svårt att bara välja 1 favorit.
    Mitt favoritlösgodis är Karamellkungen iaf
    Gillar väl det mesta men lakrits och choklad står högt upp på listan.

• lunkentuss
    vera82 skrev 2009-10-14 11:58:32 följande:
    Jag ÄLSKAR lösgodis men har svårt att bara välja 1 favorit. Mitt favoritlösgodis är Karamellkungen iaf Gillar väl det mesta men lakrits och choklad står högt upp på listan.
    haha, som jag! kan inte välja en, inte ens några sorter
    chokladdoppad lakritsfudge e en goding!
  • hannaliza

Jag älskar basetts sursockrade vingummin... mest de ljusgula och röda ...men varför finns de gröna? Är det bara jag som tycker att de smakar fis?

Sura nappar är gott också, och de ljusa polly.

Oj vad jag blir sugen

• 071001

Vet inte alls vad de sorter jag gillar heter. Det bästa godiset finns i gamla hederliga godisaffärer. Inte de sorter som tex Karamellkungen har. Ska vara hårda godisar, både sura och salta. Såna härliga som fanns på 70/80-talet. Blå fiskar tex.

• Boo8

-Svart/Röda Dödskallar
    -Jordnötskola typ (inte snickers)

• Syster Luring

Center och Lyckebär.

♥ August -95 & Edvin -09 ♥
  • vera82

Himmelsflickan:Vet vilka du menar.
    Lakrits och choklad i ett.
    Kan inte bli bättre
    Lösgodis är det bästa!!!!!

• black sun

Det finns en choklad med kokoskola i. Det är det godaste lösgodiset jag vet!

• Miss Skellington

Snusmumrikar, hallonmumrikar och kryptoniter är mina favoriter.

• ruby84

tycker hemmakväll har super gott lösvikt godis... dock inte likanice för figurer får bli mycket barnvagnspromenader bara 3 v kvar nu till bäbis kommer sen ska jag få till baka formen! :)

• FrökenSwe

surisar ska det va sura mattor bubbliz flaskor ni vet dom blårosa och sen bläckfiskar fast inte de gula och sen mumsiga kryptoniter mmmmmm

• tinkerbell

ja det är chokladrussin....vrål götttttt

• norpan 1

Kritor sånna där vita med mint och lakris. De är suuupergoda, men finns tyvärr alltför sällan på ICA.

• Anouschka
    071001 skrev 2009-10-14 12:08:33 följande:
    Vet inte alls vad de sorter jag gillar heter. Det bästa godiset finns i gamla hederliga godisaffärer. Inte de sorter som tex Karamellkungen har. Ska vara hårda godisar, både sura och salta. Såna härliga som fanns på 70/80-talet. Blå fiskar tex.
    Haller, som vanligt, helt och hallet med dig Synd bara att jag bor i Schweiz där det typ bara finns choklad...
Svar på tråden Vilket är ert favoritgodis/lösgodis??