• Lina1978

BF April Halmstad/Harplinge

Hej!

Finns det några fler gravida tjejer i Halmstad/Harplinge med omnejd?

Jag är gravid med första barnet (14+2) och är relativt nyinflyttad i Harplinge. Flyttade hit för 2 år sedan, då min sambo kommer från Halmstad. Med andra ord så känner jag inte så många. Just nu så umgås jag mest med min sambo och hans vänner, men känner att det skulle vara kul att ha några fler egna vänner som är i samma situation (då våra vänner idag inte har några barn). Jag är lite orolig över att jag kommer känna mig lite ensam när man går hemma med sin lilla bebis. Skulle vara kul att ha någon att umgås med när man är mammaledig.

Är det någon som har lust att mejlas lite och ta en fika så småningom? Vi kanske hittar andra gemensamma intressen, utöver graviditet och barn!

// Lina

• Svar på tråden BF April Halmstad/Harplinge
  • Teskedsmamman

Nu har jag fött alla mina barn, men jag flyttade från Stenungsund till Halmstad och hade inga vänner under många år.

Däremot när jag fick barn och började springa på öppna förskolan här i oskarström så poppade vännerna upp som svampar ur jorden

Mina bloggar: ☆ Virkaholic ☆ och tesked.blogspot.com/
  • Nobis

Hej!

Jag är nog i lite liknande situation som dig. Bor i Halmstad och är gravid med första barnet, är i vecka 18 nu. Relativt "nyinflyttad", har bott här i lite mer än ett år och skulle tycka det var roligt att lära känna lite mer folk. Jag har också känt mig lite orolig för att man kanske känner sig ensam när man går hemma sen.
    Undra om det finns fler här i stan?

Skriv gärna.

Ha det fint!

• siggge

Hejsan,

Jag heter Emma och har BF till den 19 juni. Känns som att det är ett tag till dess och att mycket kan hända : (. Hoppas den lilla stannar hos mig!
    Iallafall, jag hade gärna träffats och fikat eller nåt, hade varit kul!
    Hör gärna av er om ni bestämmer nåt.
    Kram så länge

• Lina1978

Hej!

Åh vad kul att det är fler i samma situation :) Nu är vi 3 st iaf.

Tänkte att jag kunde berätta lite om mig själv. Jag heter Lina är 31 år och bor i Harplinge med min sambo. Jag flyttade hit för 2 år sedan från Göteborg, men jag kommer från Norrtälje utanför stockholm. Jag är beräknad rund den 10 april. Ska på ultaljud den 3 nov så då får jag kanske ett nytt datum :)

Vore kul att veta lite om er!

Ha det br så länge!! / Lina

• Naturflicka

Hej! 

Lever tråden nån annan stans??

jag fick en son 8 april och känner definitivt att det blev lite ensamt nu när sambon gick tillbaka till jobbet efter semester. Är ni några som ses eller har lust att ses???

Svar på tråden BF April Halmstad/Harplinge