• we are all unique

Söker en Angel

The greatest gift you can give someone is the gift of life itself, so that is basically what I am asking for. Jag och min man are varit ett par i snart 10år. Vi har gjort flera IVF försök utan att lyckas, nu har sjukhuset erbjöd oss en chans till( med egen finersiering) men vi måste hitta egna donator.
    Vem är Jag, Jag är 30år men har höll på med fertilitet behandling i 8år nu. Vi har utbildning och bra barnvänligt boende. Varför skulle du hjälpa oss och hur kan vi bevisa att det barn som kommer till oss kommer att har det bra? Vi är ett kärleksful par som ingen av oss röker eller dricker. Vi har bevis att vi är bra manniskor för att vi ta hand om barn som inte kan bor hemma(så socialstryelse tycker att vi duger). Även om vi har inte egna barn vi kan detta med barn. Vi har ett adoptionsmedgivande(ska ej adoptera), så även nämden i kommunen tycker att vi ska kunna vara bra förälder.
    Våra grannar skulle inte tveka att lämna deras barn till oss som barnvakt. Varför inte fråga vänner eller släkter. Faktum är att Jag har ingen släkt här i sverige. Vänner ingen av de som kan tänker sig att ställer upp är under 36, men de lämna gärna referens om du skulle behöver det. Min mail adress är look2adopt@hotmail.com
    Jag söker du som har fott egna frisk barn, under 36år gammal, har ingen sjukdom eller psykisk besvär. Är bekvämt med att jag talar om för barnet hur dem kom till världen. Din hudfarg spelar ingen roll. Min man är svensk men inte jag. Jag hoppas att jag hitta en angel som kan hjälpa oss.MVH
    AC

• Svar på tråden Söker en Angel
  • Cookie31

Jag önskar dig och din man verkligen av hela mitt hjärta lycka till och jag är i samma situation som du, söker också äggdonator skickar en stooor kram// cookie31

• we are all unique

Hej Coookie
    Tack, har haft några vänninor som har sagt att de kan göra det åt oss MEN all e ljus så vi söker vidare för att ser om vi hitta en mork/latin/mulatt(vi tänker på barnen och inte hudfarg per se).
    Nu ska jag sätter upp affisch i centrum och ser om det ge nåt. Jag tycker när man sitter i denna situation ska man använder all medel för att hitta rätt. Jag onsker dej lycka till också. Hur lång har du kom i processen. Om vi inte hitta en till nästa sommar ska en kusin kommer hit och donera åt mig men jag vill helst har en som inte e släkt eller när vänninor.
    AC

• nirakanna2

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, men visst är det så att om du har en egen donator, så kan du byta med ett annat par via kliniken, om du har en nära väninna eller släkting som donator? Ett litet tips ifall kusinen blir aktuell... Lycka till!

• we are all unique

Hej
    Vill bara meddela att jag har nu hittat en/flera som kan tänkar sig donera åt oss. problemet är, hur ska jag säga till de andra att jag har valt en annan. Jag vill ej såra någon. Det är totalt 6 personner som har tacka ja att donera åt oss. Tänk om vi inte lyckas med den som vi har valt hur ska vi kunna fråga de andra igen? Vi kommer inte att göra detta innan hösten 2010 så jag har tid på mig men........
    Lycka till ni andra som söker en donator, en tips är att fråga runt i bekantskap, lämna en lapp i centrum, det funkar.
    Lycka till igen

Svar på tråden Söker en Angel