• qlurig

Grattis på 2-årsdagen mina små

I natt för två år sedan låg jag på förlossningen och var så orolig eftersom jag hade 2 månader kvar innan vi skulle bli föräldrar.
    Ödet ville annorlunda och ut tittade en pojk och en flicka tidigt på morgonen 1/10-07.
    Efter 1 månad boendes på neo och 1 månads hemsjukvård var de våra barn.
    Idag blir de 2 år.
    Vad snabbt man glömmer all sorg och jobbiga tider.
    Lyckan är total över två välskapta ungar.

Mamma till Prinsessan Nova och Prinsen Oliver 07-10-01
  • Svar på tråden Grattis på 2-årsdagen mina små
  • Sencha

Grattis till barnen och till dig

0401 & 0807
  • sofieh1

grattis till tvillingarna som fyller 2 år idag!!!jag vet hur det känns mina tvillinggrabbar fyller 1 år nu den 24:e.....men jag tycker det känns som att det var i går dom kom..mina grabbar kom 3 månader förtidigt så vi bodde på sjukhuset i två månader!!!

• Emmy K

Grattis grattis!!!
    Jag väntar också på mina tvillingars två-årsdag den 3 december. Men egentligen är de bara 1½ år gamla i övermorgon ;)

• Lorina

GRATTIS!! Har själv twins men de är över 5 år. Tänk va fort man glömmer neotid och all oro!! Ta vara på era barn och gläds med dom!!

5 barns mamma!!
  • qlurig
    Emmy K skrev 2009-10-01 12:07:43 följande:
    Grattis grattis!!!Jag väntar också på mina tvillingars två-årsdag den 3 december. Men egentligen är de bara 1½ år gamla i övermorgon ;)
    Tack... jo du tog ju min igentliga bf nästan...
    Skrivit i prematurtråden så jag känner igen dig..*L*
  • qlurig

Och tack alla för era grattis....
    neotiden är verkligen ett minne blott

• Bamsefarmor

Stort Grattis till dina två underbara barn:)
    Min Jonas föddes oxå 071001, 12 veckor för tidigt... Vi har firat hans 2-årsdag med massor med tårta och lek ute.
    För min egen del blir minnena starkare för varje födelsedag som går...det bleknar inte!
    Lycka till i fortsättningen!

• boktok

Grattis till dina stora tvillingar! Min son är nu 2,5 år och att han har varit så liten en gång i tiden känns så overkligt. Han föddes 10 veckor för tidigt och var 44% tillväxthämmad. Vikt 885g( 780 som minst) idag 12,5 kg!!!!

• Double the joy

Grattis till dina gryn!

Idag blev min 1-år, så det har varit full rulle här.

Kram DTJ

♥¸.?°´¯) ♥Double the joy and two times the pleasure♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Grattis på 2-årsdagen mina små