• vickey

nyblivna mammor i simrishamn/Skillinge och ystad??

I bland blir dagarna och veckorna fasligt långa och då vi är rätt nyinflyttade känner vi ingen. någon som också känner att dagarna är långa som har lust och ta en fika eller så och prata...? själv är jag hemma med min son på 2 månader...

• Svar på tråden nyblivna mammor i simrishamn/Skillinge och ystad??
  • Winterfrost

Fick barn i Juli & tillhör Tomelilla

• vickey

winterfrost -vad kul att du svarar :), kändes som jag var ensam i Simrishamn ystad trakten...
    vad gör du för att få dagarna att gå?

• Winterfrost

Finns ett par stycken här, men tyvärr är dom ngt skygga.

Vi bor på en mindre gård, har för tillfället 5 hästar, 4 katter & en kanin.

Har inga större problem att få dagarna att gå ;o) Snarare hinner jag inte med allt jag behöver/vill fixa.

Vad pysslar du med?

• vickey
    Winterfrost skrev 2009-09-30 23:07:55 följande:
    Finns ett par stycken här, men tyvärr är dom ngt skygga. Vi bor på en mindre gård, har för tillfället 5 hästar, 4 katter & en kanin. Har inga större problem att få dagarna att gå ;o) Snarare hinner jag inte med allt jag behöver/vill fixa. Vad pysslar du med?
    Asså gör det?synd att de är skygga ,får väl leta ujpp dem ;) de behöver ju inte vara skygga utan komma till denna tråd o tjöta. Oj vad många djur ,förstår att tiden inte alltid räcker till...
    Vad pysslar jag med , inte så mycket ,är mest hemma med sonen ,en o annan promenad eller tur in till simrishamn eller ystad . Annars är det väl de typiska hemma fru sysslorna ;) tvätta,städa,laga mat m.m.
  • Winterfrost

Finns ett par stycken här: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m45935897.html

Bara att hoppa in & babbla på ;o)

Håller på att sälja av hästar, en har åkt, ska försöka få sålt en till. Sen har jag bara 2 kvar & en inackodering. Lite mer hanterbart sen.

Simrishamn är jag sällan i, men däremot ystad ganska ofta. Ganska skönt att åka dit & vara social. Inte känna sig som en eremit.

• vickey

jag känner mig verkligen som en ermit :s...inget kul alls

• Winterfrost

ojdå. ska vi göra någonting åt det ;)

• Winterfrost

Har du något förslag, jag är bilburen, flexibel & trevlig prick ;o)

• vickey

:) vet inte riktigt ;) men nåt ska vi väl komma på tycker jag allt.

Svar på tråden nyblivna mammor i simrishamn/Skillinge och ystad??