Jag flörtar med andra män
Jag har en tendens att vilja flörta med andra män, trots att jag älskar min man och absolut inte skulle kunna vara otrogen mot honom. Jag flörtar väldigt "light", det är inte så att jag vrålkollar och skickar iväg "jag vill ha dig-blickar". Nä, mer att jag går omkring med en känsla som jag låter mannen/männen ifråga få märka. En blick, ett leende, en försiktig antydan i ett mejl... När jag analyserar mig själv känner jag att jag har ett stort bekräftelsebehov, och jag tror inte att min man kan fylla det hur perfekt han än är. Jag mår såååå bra av att känna "manlig uppskattning", att märka hur någon tittar (män är ganska enkla att läsa av...). Om jag är iväg på okänd mark, typ konferens, så kan jag gå ett steg längre och flörta tydligare men utan att jag förlorar övertaget. I just like it!
Är jag helt galen eller finns det fler som gör så här? Jag har aldrig varit otrogen och tänker inte vara det heller. Men det finns en enorm lockelse till det förbjudna! Jag känner mig levande, vacker, sexig och åtråvärd när jag får uppmärksamhet. Och tack vare att jag är en "vanlig" kvinna med "vanlig" kropp och "vanligt" utseende, så drar jag aldrig till mig kåtbockarna som bara vill titta ner i urringningen. Nej, jag tror att jag uppfattas som sexig eftersom jag är smart och självsäker (men inte kaxig). Jag tror på mig själv och vågar visa det, och det är oerhört attraktivt.
Skulle vara kul om någon svarar som känner igen sig...