• Lice

Någon mer som söker jobb efter f-ledighet!

Hej, har börjat söka jobb efter att ha varit hemma med barnen. Har skolat in barnen på dagis. Försöker få ihop CV mm. Går hemma och hoppas!! Någon mer??

• Svar på tråden Någon mer som söker jobb efter f-ledighet!
  • mysmika

Här! *vinkar*
    Jag har precis ringt och anmält mig till kommunens bemanningspool, och det verkade positivt, fanns en del jobb....
    Jag är USK och har jobbat på ett korttidsboende för ungdomar med handkapp, ADHD, autism osv.
    Vad jobbar du med?

• rabarber

Jag är också i full gång med jobbsökande... Har varit på af och har fått en tid där i veckan. Ska läsa igenom en massa papper o dyl nu...
    Hur länge sedan är det ni jobbade?

• myrstacken

rabarber, tog du med ditt barn när du var på AF för inskrivning?

rabarber skrev 2009-09-28 13:31:15 följande:
    Jag är också i full gång med jobbsökande... Har varit på af och har fått en tid där i veckan. Ska läsa igenom en massa papper o dyl nu... Hur länge sedan är det ni jobbade?
  • rabarber
    myrstacken skrev 2009-09-28 18:20:35 följande:
    rabarber, tog du med ditt barn när du var på AF för inskrivning?
    Hade ordnat med barnvakt. Vad tänkte du på?
  • Lice

jag har mest jobbat på laboratorium. söker för fullt men det verkar vara många sökande på alla jobb!! Har barnen lite på dagis (15timmar) men det är ändå svårt att hinna med. Skriva CV, uppdatera sina profiler på alla söksajter, ringa samtal mm. Hoppas vi hittar något bra snart! Nära hemma, med bra tider och en härlig lön att se fram emot!! Lycka till!

Svar på tråden Någon mer som söker jobb efter f-ledighet!