Vart är ni?
Jag vill få kontakt med andra unga mammor i Sthlm. Det är SÅ SEGT att sitta hemma själv när killen är iväg och jobbar. Jag är inte så van vid att vara ensam..Det enda som finns att göra här hemma är ju att städa, zZz!
Jag vill få kontakt med andra unga mammor i Sthlm. Det är SÅ SEGT att sitta hemma själv när killen är iväg och jobbar. Jag är inte så van vid att vara ensam..Det enda som finns att göra här hemma är ju att städa, zZz!
Ja och vem orkar städa liksom?! Inte jag iaf. Jag finns i Sumpan och tycker antagligen att det är lika tråkigt att vara hemma som du tycker. Har vart hemma hela sommaren och gjort typ ingenting. Jag kommer gärna ut och träffar lite folk.
Det är bara för segt att bara hänga hemma. Eftersom killen är iväg och jobbar, har jag fått ta skitgörat att städa hemma. Msn?:)
Men ta vagnen och kom hit!!!!
Vi har öppet för unga förldrar varje måndag mellan 12-16!
Vi bjuder på aktiviteter som babymassage, hand och fotavtryck, det finns kaffe!!! man kan sitta och bara snacka!!!
Ni hittar oss i centrala Farsta vägg i vägg med tunnelbanan! lätt att hitta Ungdomens hus Tuben, en trappa upp men det finns hiss!!!!
Komsi Komsi!