• Anonym (gurka?)

ska jag gå och onanera med en gurka nu?

Tog fram en halv gurka ur kylen på fm idag. Den är i perfekt storlrk tror jag. Tog fram den för att den inte skulle vara så kall i kväll.
    Tänkte dra en kådis över den och knulla mig själv, men nu är jag bara halvsugen....
    Om jag skiter i den kommer jag ångra mig, för jag har aldrig onanerat med en gurka förr....
    Och i morgon är min man hemma och då vill jag inte onanera.

Dilemma.

• Svar på tråden ska jag gå och onanera med en gurka nu?
  • Rosenöga

Tips: Ät upp gurkan och gå och lägg dig! Tror nog du behöver sova. Jag menar, var det akut behov skulle du inte fråga på fl.

• Anonym

Det är ju också rätt stor chans att du kommer inhandla gurka igen..

• Anonym
    Anonym skrev 2009-09-20 00:30:49 följande:
    lyxproblem
    menar...jag har varken gurka eller man.....gurkor verkar lättare att leva med dock........hm........gissa vad jag ska handla imorgon
  • Anonym (gurka?)

Färdig. Lite för grov för min smak, men det gick att få in den till slut. När den väl var inne tog det inte många sekunder.

• Anonym

Ehhh..du är en MAN, trådstartaren va?!

• Anonym (gurka?)

Nej..... varför tror du det?

• Anonym (kinky)

hmmm...använd gurkan utan kondom o servera den sen till din man

• Mr Espresso

Med eller utan kådis...Ett I-landsproblem

Anonym (gurka?) skrev 2009-09-20 00:24:21 följande:

Tog fram en halv gurka ur kylen på fm idag. Den är i perfekt storlrk tror jag. Tog fram den för att den inte skulle vara så kall i kväll.Tänkte dra en kådis över den och knulla mig själv, men nu är jag bara halvsugen....Om jag skiter i den kommer jag ångra mig, för jag har aldrig onanerat med en gurka förr....Och i morgon är min man hemma och då vill jag inte onanera.Dilemma.
  • Marma

Mr Espresso skrev 2009-09-20 14:40:26 följande:

Med eller utan kådis...Ett I-landsproblem Anonym (gurka?) skrev 2009-09-20 00:24:21 följande:
    men vem vill ha ett gurkbarn sen liksom, inte jag iallafall. Har ALLTID kondom på mina gurkor
Svar på tråden ska jag gå och onanera med en gurka nu?