• Ung kvinna

Vilka trosor efter fölossningen?

Jag ska föda mitt första barn om runt 1 månad.

Jag håller på och inhandlar lite grejer och undrar nu vad man ska köpa för trosor till efter förlossningen?
    Jag funderar på "vanliga" trosor eller några sköna boxer-trosor...Man lär ju inte vilja ha några obekväma små mini-trosor med binda och hela faderullan.
    Några tips?

• Svar på tråden Vilka trosor efter fölossningen?
  • Lindus77

ja boxer trosor e skönast

• Ung kvinna

Ja boxertrosor lär ju hålla bindan på plats också.

• Malin och Simon

Första dagarna behövs det STORA trosor & STORA bindor. (såna man får på BB)
    Men sen är nog "vanliga" trosor bäst. I alla fall tills avslaget slutat..

• jummie

stooooooooora mormorstrosor det vikigaste är att de håller en binda på plats...vissa moderna boxertrosor är rätt smala i grenen o har man kraftigt avslag kan man behöva de där jättebindorna o de halkar lätt åt sidan då...

• Ung kvinna

STOORA trosor i typ fallskärms-storlek? =)

*ryser*

• Linda xxx

Jag hade de första dagarna mina mammatrosor och sedan gick jag över till vanliga trosor med boxertrosor över för att skydda mig från läckage...

• Leeloo

Alltså vanliga trosor tyckte jag var bäst. Inte boxertrosor. Helst ska dom inte va sladdriga heller, då tyckte jag det kändes som om bindan skulle falla ur. Ganska tajta vanliga trosor alltså är mitt råd.

• Leeloo

Ja boxer är bra att ha över.

• jummie

näe mera stoooora så att de täcker rumpan o är breda över höften...ger ju inget att ha fallskärm på sig...alltså rätt strl men stooora ändå i modellen! Man är sååå sexig då!

• Cece2

Är det bara jag som snodde hem några sådana där fula trosor från BB

Svar på tråden Vilka trosor efter fölossningen?