lindylou skrev 2009-09-08 16:45:44 följande:
nennen-oh va roligt med
ul, sicka småttingar hihi.Min har nog växt till sig litta nu, håller jag tummen på iallafall. Sparkade imorse mot rebenet så det ömmade hela dagen och jag va på vattenjympa så kunde inte riktigt göra alla övningar ordentligt men annars gick det
bra.Vi övar profylax nu och hoppas verkligen att jag får nytta av den.När du säger slemproppen är det som när man hade ägglossnings sekret?????Jag tycker natten är jobbig nu, på dagen tynger det men på natten tycker jag det gör mer ont, ingen fara jag vet men det är jobbigt och besvärligt och jag sover såå dåligt, är uppe typ 5gånger på toa och ca kl 4 är jag pigg som en lärka men får tvinga mig att somna om, inte tröttare på dagen heller bara sliten. Snacka om att jag kommer få svarta bamse påsar under ögonen snart :s
Slemproppen kan ju vara blodblandat..men den är ju oftast genomskinlig...men ja..lite tjockare konsistens på slemmet vid slempropp..tro jag.Det trycker ner som f-n på mig med, men jag har ju en stor tyngd redan nu...Nätterna är samma för mig som för dig.
Trött på att vara gravid nu faktiskt..vill ha dem hos mig!!!!
snart är det dax gumman, eller hur?
Ska oxå öva lite profylax, har en dvd hemma.Får se om den är bra.