• CharmingGirl

Har du handlat på easyart.se?

Någon som handlat på easyart.se någongång?

Hittade en hel del fint, men verkligen aldrig hört talas om den sidan innan så jag vet inte om jag skulle våga beställa...

• Svar på tråden Har du handlat på easyart.se?
  • Mirva

Jag var tvungen att gå in och kolla på sidan och jag kan säga att jag skulle tacka nej även om de gav mig deras fula affisher gratis. Men smaken är som tur olika.

• CharmingGirl
    Mirva skrev 2009-09-05 22:50:52 följande:
    Jag var tvungen att gå in och kolla på sidan och jag kan säga att jag skulle tacka nej även om de gav mig deras fula affisher gratis. Men smaken är som tur olika.
    Hehe, ja smaken är verkligen som baken.

Kan inte påstå att jag tyckte allt dom hade var snyggt, men vissa hade jag lätt kunnat tänka mig rama in. (Dock har jag inte orkat gå igenom hela deras sortiment, var ju hur många sidor som helst i varje kategori... )
  • Mirva
    CharmingGirl skrev 2009-09-05 22:52:54 följande:
    Hehe, ja smaken är verkligen som baken. Kan inte påstå att jag tyckte allt dom hade var snyggt, men vissa hade jag lätt kunnat tänka mig rama in. (Dock har jag inte orkat gå igenom hela deras sortiment, var ju hur många sidor som helst i varje kategori... )
    Fast nu kollade jag lite mer och hittade faktiskt några fina bilder. Modern konst kikade jag in på nu, kollade bara på musik och svensk konst innan och där var de gräsligt fula.
  • Mirva

Du kan väl använda dig av Payson om de accepterar det? Är de seriösa så borde de väl acceptera payson.

• CharmingGirl
    Mirva skrev 2009-09-05 23:10:37 följande:
    Du kan väl använda dig av Payson om de accepterar det? Är de seriösa så borde de väl acceptera payson.
    Hm, jag har inte Payson - vad är det? Kostar det något?
  • CharmingGirl

Verkligen ingen människa som handlat därifrån?

• Mirva
    CharmingGirl skrev 2009-09-09 21:43:58 följande:
    Hm, jag har inte Payson - vad är det? Kostar det något?
    Det är ett betalsystem som bland annat används på tradera.se. Du betalar pengarna för varan du har köpt, Pengarna stannar hos Payson tills du har fått varan och godkänt den, då först får säljaren pengarna.

www.payson.se
  • ebbsen

Easyart har ju hur mycket fina tavlor som helst. Jag har handlat både en litografi av Yrjö Edelmann och en av Lasse Åberg som jag är väldigt nöjd med. Jag köpte nu även två canvastryck av Warhol som var riktigt coola. Kan skarpt rekommendera dem. Skrattande

• Dan 643

Jag skulle tipsa er om handmålade tavlor istället. Det är så mycket mer unikt och personligt. Dessutom får man mycket fler positiv feedback från vänner som hälsar på. 
    En sida där vi köpte våra tavlor när vi renoverade var Art Flippa.
    Priserna är snarlika med easy arts posters, fast det är istället handmålat med akryl eller oljefärger på canvasdukar. 

www.artflippa.se 

Hoppas det hjälper er 

• ronjalllllllllll

Köpte två posters därifrån och har fortfarande inte fått dem, (5 veckor sedan). Kundservice svarar inte på något av mina hundra mejl. KÖP INTE!

Svar på tråden Har du handlat på easyart.se?