Har du handlat på easyart.se?
Någon som handlat på easyart.se någongång?
Hittade en hel del fint, men verkligen aldrig hört talas om den sidan innan så jag vet inte om jag skulle våga beställa...
Någon som handlat på easyart.se någongång?
Hittade en hel del fint, men verkligen aldrig hört talas om den sidan innan så jag vet inte om jag skulle våga beställa...
Jag var tvungen att gå in och kolla på sidan och jag kan säga att jag skulle tacka nej även om de gav mig deras fula affisher gratis. Men smaken är som tur olika.
Du kan väl använda dig av Payson om de accepterar det? Är de seriösa så borde de väl acceptera payson.
Verkligen ingen människa som handlat därifrån?
Easyart har ju hur mycket fina tavlor som helst. Jag har handlat både en litografi av Yrjö Edelmann och en av Lasse Åberg som jag är väldigt nöjd med. Jag köpte nu även två canvastryck av Warhol som var riktigt coola. Kan skarpt rekommendera dem.
Jag skulle tipsa er om handmålade tavlor istället. Det är så mycket mer unikt och personligt. Dessutom får man mycket fler positiv feedback från vänner som hälsar på.
En sida där vi köpte våra tavlor när vi renoverade var Art Flippa.
Priserna är snarlika med easy arts posters, fast det är istället handmålat med akryl eller oljefärger på canvasdukar.
www.artflippa.se
Hoppas det hjälper er
Köpte två posters därifrån och har fortfarande inte fått dem, (5 veckor sedan). Kundservice svarar inte på något av mina hundra mejl. KÖP INTE!