• tinaw

Äntligen blodgivare! (apropå prematur)

Jag har tänkt så många gånger på att donera bröstmjölk och hur glad jag varit för bankmjölken när mina barn legat på neo, men när jag hade mjölk över hade mjölkbanken här fullt :(

För ett tag sedan kom jag på att lämna blod, det vill jag göra, så mycket blod som barnen fått på neo av givmilda människor som bokstavligen räddat livet på mina små. Men jag har hela tiden skjutit på det och glömt öppettider till blodcentralen (eller så har de ändrat som över sommaren) och det har inte blivit av.

Men nu har jag gjort det! Anmält mig för att bli blodgivare, det gick ju att göra via internet och nu väntar jag bara på en kallelse till första besöket med hälsodeklaration mm! Känns underbart! Här anmälde jag mig: www.geblod.nu/general.aspx

• Svar på tråden Äntligen blodgivare! (apropå prematur)
  • gosnosens mamma

Det behövs fler som dig! :) Kram

Min lille har också fått en massa blod under vår neotid!
    Tur det finns människor som delar med sig! :)

• JessAnn

Visst känns det bra att ämna blod.
    Jag har lämnat blod sedan 9 år tillbaka. Var 4: månad har jag lämnat med undantag för två graviditeter.

• Mo2

Åh vad bra! Jag förlorade mycket blod vid förlossningen + att sonen fick blod på neo några gånger och efter det har det verkligen blivit en tankeställare och maken är duktig och lämnar blod

Svar på tråden Äntligen blodgivare! (apropå prematur)