• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt: Part 4

Ja då var det dags för ännu en tråd då 3 månader gått redan.

Vissa av oss är redan gravida,stort GRATTIS till er {#lang_emotions_flower}

Några av oss har gjort eller ska göra utredningar. Jag TS har gravidförbud just nu med pga väntan på operation,väntat i 6 mån på tisdag.

Här kan man prata av sig hur mycket man vill,klaga eller sprida glädje.

Lycka till {#lang_emotions_heart}

Tidigare trådar:

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Tråd 3: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m44210242.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt: Part 4
  • Irma

Hej!
    nu har jag också hittat hit. Bra att du är vaken och startar en ny tråd bebislängtan!

• lottizm

tack för länken bebislängtan!

idag har jag nupp-test (tror jag?? kom på igår kväll att det inte står på lappen vad det är jag har tid för???) kl.11.20. måste väl gå iväg om en timme ungefär. har sovit jättedåligt i natt men nu när jag inte ens är säker på om det blir nåt ul så känner jag mig mest sur och irriterad... vi får väl se vad som händer.

• icka76

Får jag forsätta hänga med er?

Lottizm: Hoppas du får ett UL och att allt är bra.

• Irma

Icka: självklart får du hänga här!

Händer inte så mycket här stundtals.

HUR går det för alla?

• Bebislängtan82

Varsågod alla

Jag är idag på dag 26 av 29 och jag har inga symptom men däremot pissar jag som bara den,vet dock inte varför men det märks väl.

Har inte fått någon tid heller för operation så ska ringa på måndag då hon som kan svara på mina frågor är tillbaka efter semestern

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Icka: Klart du får hänga på här tråden är till för alla

Är 2010 vårt år
  • Anatea

Ja, här händer inte mycket.
    Går in i v.22 på måndag. tiden bara rusar fram.

Imorgon ska jag på anställningsintervju, hade tänkt att jobba så länge som möjligt i graviditeten, men så blev jag arbetslös efter semestern. =(

Jag tänker dock göra en riktig fuling och dölja magen så gott det går på intervjun, annars kan jag nog vinka hejdå till jobbet, och jag har ingen a-kassa just nu så vi MÅSTE ha en till inkomst.

Så ni får gärna hålla tummarna för mig imorgon!

• Irma

Bebislängtan: Vet inte om jag ska säga hoppas på ett plus? För om inte jag minns fel ville du helst göra OP först?

Anatea: Härligt att graviditeten rullar på och att det går bra Hoppas du får jobbet idag! Det är jäkla skit att vi ska bli diskriminerade bara för att vi råkar vara den som bär på barnet! Håller tummarna för dig idag!

Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt: Part 4