Ïmmunglobulin
Går hos Dr Ole Bjarne Christianssen i Köpenhamn och behöver hjälp
med att få utskrivet recept av Immunglonbulin av nån läkare i Sverige?
Kan nån nåt om detta?
Går hos Dr Ole Bjarne Christianssen i Köpenhamn och behöver hjälp
med att få utskrivet recept av Immunglonbulin av nån läkare i Sverige?
Kan nån nåt om detta?
Nej, men skulle hjärtans gärna vilja veta hur du gick till väga för att träffa honom. Om någon sen också kan svara på din fråga så är det ju ännu bättre.
Men kan inte din gynekolog skriva ut medicinen? Om han gick med på att skicka dit dig så borde han väl även vara intresserad av resultatet. Annars har inte jag heller nån idé på vilken läkare som kan tänkas skriva ut det efter rekommendation av en dansk läkare. Kunde inte den Danske läkaren skriva ut och att du hämtade ut medicinen när du var där nere? Som sagt famlar i luften känns det som, kan tyvärr inte ge dig ett svar
Hmmm... men får du den utskriven i Sverige och så gör du behandlingarna i Dk?
Har funderat på att söka mig dit jag med, men försöker nog ett par gånger till först. Bor du i Gbg (eftersom du skrev Carlanderska)? Vågar man fråga hur du fick en gyn att remittera dig till Ole; har förstått att det inte är helt lätt.
Finns tydligen en privat klinik i Stockholm där läkaren är mer öppen för alternativa metoder. Kanske värt att fråga där? Strandkliniken heter det tror jag.
Mit tips är också Strandkliniken eller Falun... där är de lite mer öppna för behandlingar som inte är etablerade i Sverige.
Men tyvärr har jag bara hört talas om en enda person som fått det utskrivet för fertilitetsproblem i Sverige och det var av en läkare som gått i pension.
Varför kan du inte få det i Danmark?