• börje 47

tankar

sitter och funderar i min ensamhet. sambon borta på jobb. det är kanske inte meningen att vi ska få barn. jag tror att man vill för mycket därför blir man inte gravid. det skulle kännas underbart att få ett barn ens ålder blir inte yngre.

• Svar på tråden tankar
  • JennyCecilia

Hej!

Vi försöker med. Jag har haft sex mindre lyckade graviditeter.
    Klart ni ska få barn! Jag vet ju själv att det inte är så roligt..Man har förväntningar och bara Äl en gång i månaden.
    Skulle kännas mycket bättre med Äl var tredje dag och en timmas mens efter det.

Jag tror visst att man blir gravid om man vill. Men samtidigt så tror jag man ska fokusera mer på att försöka göra bra och roliga saker för sig själv med.

Att ta litet lättare på sin egen längtan.
    Förstår du vad jag menar?

{#lang_emotions_flower}

Min dagbok: ladyj112.xpy.se/
  • börje 47

tack för ditt svar sist jag var gravid fick jag missfall i vecka 16 tog lång tid att återhämta mej. i bland känns livet orätvist jag missunar ingen annan men visst kan man bli avundsjuk i bland.

• JennyCecilia

Jo, men det är ju självklart att det gör ont när man ser andra eftersom det ju kunde vara en själv och man blir påmind om vad man förlorat. Det gör ju jätteont.

Det oki att vara ledsen. Jag har varit mycket och ofta ledsen men jag vill ju vara glad.
    När jag blir en gammal tant så vill jag minnas att jag varit lycklig och ha fina minnen.
    Jag vill minnas mig själv som en glad person. Så jag försöker vara mer glad än ledsen.

Min dagbok: ladyj112.xpy.se/
  • börje 47

jag hadde så jobbigt efter mitt senaste missfall min närmsta granne och jag skulle ha samtidigt men jag tror att hon mådde lika dåligt att hon gick vidare och inte jag. hon är lite yngre 24 bara och det var hennes andra barn.

Svar på tråden tankar