• Anonym (på rygg)

    Tråkmåns?

    Alltså, jag (tjej) kan bara komma i missionären, den enda ställningen jag njuter av. Tom när jag kollar på porr vill jag bara se folk som knullar i den.

    Nu är jag skraj att jag är tråkig, att min kille tycker det, vi knullar nästan bara i den. Ibland ligger jag på mage eller vi kör doggy. Rida är jag inte så förtjust i, har så långa ben och de är bara i vägen. Sidoläge ger mig heller inget.

    Missionären är för mig underbar och jag kommer nästan garanterat alla gånger. Särskilt om min kille stoppar upp ett finger i röven på mig samtidigt som han knullar mig.

    Hur tråkig är man på en skala ifall man är som jag?

  • Svar på tråden Tråkmåns?
  • Anonym (Tycker)

    Tycker du att det funkar så låt det vara så då.

  • Anonym (niva)

    Nej, kör på du bara Men varför inte, någon kväll bara överasska honom med något nytt, iaf för hans skull, tror jag skulle uppskattas

  • Anonym (ge&ta)

    om du tycker att det är de bästa för dej, så är det det. men som sagt. ge han nått som han behagar ibland, sex livet handlar inte enbart om dig. han ska också vara nöjd..

    testa dej fram lite

  • Anonym

    isåfall är ja oxå väldigt tråkig,då de bara går för mej när jag blir slickad eller när ja rider.. men de funkar utmärkt för oss båda..
    vi kör andra ställningar oxå,för skönt är de ju vilken ställning man än kör tycker ja sen e de bara byta till den ställning som de går för dej för i slutet när de e på g..

    lycka till :D

  • linjes

    Det låter rätt tråkigt ja,man har ju inte bara sexet för att komma på 2 sekunder så man kan ju köra lite andra ställningar innan man lägger sig i missionären...

    Men har inte din kille klagat så är det väl bara att köra på.

  • Anonym

    Jag kan bara komma nar jag rider vilket innebar att i de andra stallningarna sa kan jag inte komma, men..du behover inte vara trakig..varfor inte kora pa i olika stallningar och sen nar du kanner att nu vill du komma, kor da i missionaren...sa gor vi...sen nar jag kommit sa ser jag till att min karl kommer, sen ar vi bada glada och pigga...

  • Anonym (Peter)

    För mig går missionären utmärkt. Det är viktigare vem man har sex med än vilken ställning man kör.

  • Anonym (A)
    Anonym (Peter) skrev 2024-02-18 21:42:56 följande:

    För mig går missionären utmärkt. Det är viktigare vem man har sex med än vilken ställning man kör.


    Precis
  • Anonym (Larry)

    Vi kör en begränsad repertoar, men den kan ju varieras i oändlighet. Du kan viska snusk i hans öra, du kan göra motjuck, du kan hindra honom med händerna från att tränga in helt, så han måste "våldta" dig, du kan cirkla med underlivet så han får skruva sig in, du kan träna slidmusklerna så du blir ännu mer trång, och mycket annat. 

    Tema med variationer är inte fel. Man ska inte krångla till det i onödan.

  • Anonym (Hmm)

    If it mkes your boat float ..
    Om din kille bara kommer när han får ta dig bakifrån iklädd Musse-Pigg öron och du har ett tomtebloss mellan skinkorna .. Kan ju vara olika?

  • Anonym (A)
    Anonym (Ok) skrev 2024-02-19 16:58:44 följande:

    Vad är problemet du njuter och får orgasm.


    +1
Svar på tråden Tråkmåns?