Ni som har/har haft snedlugg . .
Var ni nöjda med den? Var man tvungen att lägga ner "arbete" på den.. eller skötte den sig liksom själv o lade sig snyggt? Jag klipper mig imorrn o funderar på en snedlugg med det kortaste precis nedanför ögat..
Var ni nöjda med den? Var man tvungen att lägga ner "arbete" på den.. eller skötte den sig liksom själv o lade sig snyggt? Jag klipper mig imorrn o funderar på en snedlugg med det kortaste precis nedanför ögat..
jag har snelugg och det kostaste är lite längre än där ögat är det är inte ett dugg jobbigt den lägger sig bra jämt. annars anvädner jag plattång då är det ju lätt o fixa till den. Men det går bra utan också!
kortaste* ska det stå
nja lite jobb krävdes det, men jag ska klippa mig snart och då ska jag ha snedlugg. det jag fick göra är att ta i lite mousse och sen blåsa med hårtork och borsta samtidigt rakt ner, åt ena hållet och sen andra hållet...lite jobbigt men det blev snyggt till slut. I wish, att den lade sig automatiskt åt ena sidan...
ahaa, tänk vad olika det kan vara hehe Min lägger sig alltid bra, bara jag kammar den rätt efter jag har dushat sen fönar jag iof alltid håret men ingen styling i eller så.