• Josefina

Hej Igen!!!

Hej !!

Jag tänkte bara lite på skoj kolla om det är ngn kvar här som jag "känner" sen sist jag var medlem? Jag gick under INOKA men gick ur fl en längre tid... och hitta till facebook som oxå det är en "drog" :))
    Jag kommer inte vara speciellt aktiv men kul om ngn är kvar som vet vem jag är som kan uppdatera mej.. ser att många av er som jag följt på avstånd har fått barn nu :)

GRATTIS!!!!

Nåja, vore kul om ngn skrev. Nu får jag sluta för sist jag var medlem hade jag en liten bebis... nu kryper denna runt på databordet.. tiden går.

Kram till er och hoppas ni har överseende med denna lite löjliga tråd *S*

• Svar på tråden Hej Igen!!!
  • mammamys06

hihihi, välkommen tillbaka vännen! Kram

Victor född september -06, broster bf annandag jul 2009
  • Josefina

Tack!! svårt att hålla sig borta.. :) Kram

• mammamys06
    Josefina skrev 2009-08-12 10:19:57 följande:
    Tack!! svårt att hålla sig borta.. :) Kram
    Vet hur det är...har också varit trött på vissas attityder här inne men samtidigt har man så många andra som man gillar så man halkar lätt tillbaka hit Kul att se dig här i alla fall....blir mindre och mindre för mig här också, är mer på fb, stämningen där är så mysig! kram
    Victor född september -06, broster bf annandag jul 2009
  • Josefina
    mammamys06 skrev 2009-08-12 10:38:58 följande:
    Vet hur det är...har också varit trött på vissas attityder här inne men samtidigt har man så många andra som man gillar så man halkar lätt tillbaka hit Kul att se dig här i alla fall....blir mindre och mindre för mig här också, är mer på fb, stämningen där är så mysig! kram
    Ja det var därför jag la ner fl med. Blev trött på den elaka stämningen som rådde överallt i alla forum. FB är jag helt förälskad i *S* Är så tacksam för ngr vänner sa till mej att bli medlem :))
  • Camarogirl

När ni

mammamys06 skrev 2009-08-12 10:38:58 följande:
    är mer på fb, stämningen där är så mysig! kram
    Har ni hittat nån bra grupp om adoption på Facebook? Jag hittar INGEN sån, och det retar mig... Det är ju just adoptionsforumet som får mig att logga in här... Vänner har jag på Fb, men inga som vet nåt om adoption!
  • Josefina
    Camarogirl skrev 2009-08-12 17:35:59 följande:
    När ni Har ni hittat nån bra grupp om adoption på Facebook? Jag hittar INGEN sån, och det retar mig... Det är ju just adoptionsforumet som får mig att logga in här... Vänner har jag på Fb, men inga som vet nåt om adoption!
    Jag letar iofs inte men det finns ju många grupper för adopterade, borde ju finnas grupper för adoptivföräldrar. Annars kan du ju starta en :))
  • Sally

Hej! Vad kul att du är tillbaka. Dock är stämningen ibland lika tråkig som förr, tyvärr.....

• Manchester

Även jag minns signaturen Inoka och tycker att det är roligt att du är tillbaka!

• Josefina
    Sally skrev 2009-08-12 19:53:41 följande:
    Hej! Vad kul att du är tillbaka. Dock är stämningen ibland lika tråkig som förr, tyvärr.....
    Jo jag har läst runt lite idag men nu kommer jag inte vara så aktiv längre. Synd att man inte kan ha en trevlig stämning men det kanske inte fungerar..
    Manchester skrev 2009-08-12 22:05:03 följande:
    Även jag minns signaturen Inoka och tycker att det är roligt att du är tillbaka!
    Tack :))
Svar på tråden Hej Igen!!!