Musche skrev 2009-08-23 19:43:02 följande:
Stella 78 skrev 2009-08-23 19:26:15 följande:
Ingen fara :) bara å svara :) Gick ni alltså på utredning i 08 området och sen blev du tillfrågad under din tid om att åka till Uppsala alt södertälje? Det kan alltås bli så också, aha.. man lär sig något nytt hela tiden i denna djungel.
Stämmer! Vi hade inte hört något om detta utan det damp ner i brevlådan när vi hade stått i kö i ca 10 månader.
Var står du i kö? Om det är i Stockholmsområdet så kan jag varmt rekomendera distansstimulering i Södertälje. Det första besöket vi var på tog han sig rejält med tid - 1 timme! Han frågade massor, ville inte ha massa färdigifyllda papper, skojade på lagom nivå och vi kände oss superavslappnade. Han gjorde en vul och svarade på alla frågor vi hade. Han t om mjölkade frågor från oss

När jag låg inne på SÖS så var jag glad om jag fick 5 minuter med en läkare och att de överhuvudtaget att tid att prata med mig... där var dock sköterskorna helt underbara! Men jag blev så kluven då jag fick olika svar från olika läkare och träffade sammanlagt 11 läkare under denna period... ingen visste vad den andra sagt eller lovat...
Möllerström i Södertälje är dessutom flexibel med tider när man väl kommer igång med IVF för att det ska drabba jobbet så lite som möjligt. Det är ju guld värt för mig som är lärare och inte kan komma och gå hur som helst på jobbet...